حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
گزارش؛

برگزاری طرح تابستانه مدرسه مهارت در مرکز فنی و حرفه‌ای دهگلان+ فیلم

  • کد خبر : 14206
  • 02 مرداد 1402 - 12:12
برگزاری طرح تابستانه مدرسه مهارت در مرکز فنی و حرفه‌ای دهگلان+ فیلم
طرح تابستانه مدرسه مهارت ویژه دانش‌آموزان ۱۲ الی ۱۵ و ۱۵ الی ۱۸ سال بصورت رایگان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۹ دی شهرستان دهگلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با شروع فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، فصل مناسبی برای تفریح و تنوع و البته یادگیری و کسب مهارت دانش‌آموزان ایجاد شده است.

مرکز فنی و حرفه‌ای در این فصل از سال در تلاش برای پر نمودن اوقات فراغت دانش‌آموزان، طرح تابستانه مدرسه مهارت را در شهرستان دهگلان ایجاد نموده و پذیرای دانش آموزان و کارآموزان در جهت آموزش و کسب مهارت بصورت رایگان می‌باشد.

سعید حیدریان، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۹ دی شهرستان دهگلان در گفتگو با کردتودی بیان کرد: در طرح مدرسه تابستانه مهارت که در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و البته کارآموزان به صورت رایگان ایجاد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

حیدریان در ادامه اضافه نمود: دانش‌آموزان و کارآموزان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی در پایان دوره از گواهینامه پایان دوره مهارت برخوردار شده و می‌توانند با ورود به بازار کار برای خود ایجاد اشتغال کرده و صاحب شغل شوند.

فضای مناسب، امکانات کافی و کامل، دوره‌های رایگان، حضور مربیان با تجربه و متخصص و ارائه گواهینامه مهارت از جمله مزایای حضور در این دوره می‌باشد.

مرکز آموزش فنی حرفه‌ای شهرستان دهکلان دارای ۵ کارگاه بوده که در حال حاضر ۳ کارگاه آن فعال است، در طرح مدرسه تابستانه مهارت برای دانش‌آموزان نوجوان و جوانان سنین ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال به صورت رایگان آموزش‌های کامل را در این مرکز آموزشی دریافت خواهند کرد.

رضا سیف پناهی مربی کارگاه برق صنعتی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دهکلان خاطرنشان کرد: کارآموزان ۱۲ الی ۱۵ سال، در پایان دوره موفق به دریافت گواهی شرکت در این دوره‌ها خواهند شد و کارآموزان سنین ۱۵ الی ۱۸ سال نیز پس از گذراندن دوره و آزمون‌های تئوری و عملی در پایان دوره گواهینامه بین‌المللی از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت خواهند نمود.

http://

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14206
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.