حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور:

برنامه‌های پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌ها در ایران موفقیت‌آمیز بوده است

  • کد خبر : 26600
  • 20 دی 1402 - 12:05
برنامه‌های پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌ها در ایران موفقیت‌آمیز بوده است
معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اجرای اقدامات پیشگیرانه و داشتن طرح و دستورالعمل مناسب، عامل موفقیت در بحران‌هاست که این مهم در کشورمان تاکنون محقق شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار رسول رحیمی روز چهارشنبه در نشست قرارگاه زیستی استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: تبدیل تهدیدها به فرصت ها، داشتن طرح، برنامه و دستورالعمل و اجرای اقدامات پیشگیرانه، ما را از بحران ها سربلند بیرون می‌آورد که تاکنون محقق شده است.
وی ضمن قدردانی از تلاش های مسئولان و کارکنان دانشگاه به جهت تلاش برای ارائه خدمات سلامت مناسب به مردم و نیز کنترل ویروس مهلک کرونا، افزود: کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش و سرزمین فداکاری و جان فشانی های شهدای بزرگوار بوده و مسئولیت داشتن در این استان بسیار سخت است.
معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور لازمه موفقیت در استان کردستان را کار جهادی عنوان کرد و گفت: یکی از بارزترین فعالیت هایی که انجام شد طرح شهید سلیمانی برای مهار ویروس کرونا بود که نیروهای حوزه سلامت با همکاری سایر بخش ها برای تامین سلامتی مردم و دفاع از آنان در برابر ویروس کرونا به انجام رساندند.
سردار رحیمی اضافه کرد: مبارزه با بیماری کرونا و عبور از این بحران، فرصت های بی شماری را برای ما داشته است که باید از آن عبرت بگیریم.
وی ادامه داد: عبور از آن شرایط سخت که تحریم های ظالمانه شامل بخش سلامت هم شده بود جز با روحیه خودباوری، همکاری و همدلی در سایه توکل بر خدا محقق نمی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا و تلاش مثال زدنی همکاران ما، بعد از پیک های شیوع کویید۱۹، کرونا را شکست دادیم.
دکتر فریدون عبدالملکی افزود: در این راه شهدایی را هم تقدیم سلامتی مردم کردیم که یاد و خاطره آنان در کنار سایر شهدای عظیم الشان همیشه برای ما پایدار و جاویدان است.
وی مبارزه در جبهه مقابله با ویروس کرونا را دارای درس های بی شمار دانست و گفت: هماهنگی، همدلی و همزبانی بین خادمین مردم در نظام سلامت و سایر دستگاه ها و آحاد جامعه از برکات ایثار در این جبهه بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، پیش بینی و پیشگیری را همواره مقدم برشمرد و اظهار کرد: تعیین اهداف، استراتژی ها و ماموریت ها در این خصوص بسیار پراهمیت است که لازم است مبتنی بر نیازسنجی و شناخت راه باشد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26600
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.