حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
عزم جدی برای تسریع در حل مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن؛

بررسی هزینه آماده‌سازی متعارف اراضی مسکونی و رفع چالش‌ها

  • کد خبر : 16431
  • 14 شهریور 1402 - 10:11
بررسی هزینه آماده‌سازی متعارف اراضی مسکونی و رفع چالش‌ها
استاندار کردستان از تصویب وصول هزینه مازاد آماده‌سازی متعارف اراضی مسکونی از محل منابع سازمان ملی با توجه به هزینه بالای تکمیل مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، استاندار کردستان و مدیر کل مسکن و شهرسازی استان،  نشستی در راستای احصاء و حل مشکلات نهضت مسکن ملی در  سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

استاندار کردستان در این جلسه با تاکید بر تسریع در تصویب توافقات زمین و ارائه راهکار اجرایی برای تعیین سقف ریالی هزینه آماده‌سازی متعارف برای استان کردستان، درخصوص اراضی مازاد دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی مطالبی را مطرح و با مدیرعامل و معاونان سازمان‌ملی زمین و مسکن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق اظهارات زارعی کوشا، مقرر شد جلسه ای در سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص اراضی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شود تا امکان استفاده از آنها جهت خانه دار کردن پرسنل دانشگاه و نیز استفاده در طرح نهضت ملی مسکن بررسی و نهایی شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود زمین با توجه به شرایط توپوگرافی استان، تامین مسکن ملی را با چالش مواجه کرده است، اظهار کرد: باتوجه به هزینه بالای آماده سازی مسکن در کردستان،  هزینه آماده‌سازی متعارف در شورای مسکن استان مصوب و مازاد بر آن از منابع سازمان ملی مساعدت می‌شود.

در این نشست مواردی پیرامون اراضی تامین شده نهضت ملی مسکن در استان کردستان و راهکارهای تامین زمین در مریوان و کامیاران و مشکلات تعاونی‌های مسکن مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16431
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.