حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در آخرین چهارشنبه سال

  • کد خبر : 30103
  • 19 اسفند 1402 - 12:15
برخورد قاطع پلیس با هنجارشکنان در آخرین چهارشنبه سال
معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان گفت: پلیس با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، علی مجیدی در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن چهارشنبه آخر سال رعایت نکات ایمنی و پرهیز از اقدامات پرخطر چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گفته وی، مجرمان سایبری در پوشش فروش مواد محترقه با طراحی درگاه پرداخت جعلی، اطلاعات کارت بانکی را سرقت کرده و آن را خالی می‌کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان با تاکید براینکه والدین باید با نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خود مراقب اغفال شدن آنها توسط کلاهبرداران سایبری در فضای مجازی باشند، اذعان کرد: خرید و استفاده از وسایل مخاطره‌آمیز شب چهارشنبه آخر سال علاوه بر تأثیر منفی بر اقتصاد جامعه آرامش مردم را در آستانه بهار سلب می‌کند.
مجیدی اضافه کرد: باید با ممانعت از خرید وسایل ممنوعه و خطرناک بذر وحشتی را که قاچاقچیان این کالا در جامعه کاشته‌اند از ریشه بخشکانیم.وی گفت: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق قانون مجازات می‌شوند.
معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان کردستان افزود: پلیس با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان آرامش مردم در آستانه آخرین چهارشنبه سال برخورد قانونی خواهد کرد.
مجیدی در ادامه به نحوه فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان هم گریزی زد و افزود: متصدیان هتل‌ها، مهمانپذیرها و رستوران‌های بین راهی با اخذ مجوز از مراکز ذی‌ربط، ضمن رعایت شئون اسلامی و متناسب‌سازی فضاها و پوشاندن فضای خود به نحوی که از بیرون قابل رؤیت نباشد، می‌توانند به مسافران خدمات ارائه کنند.
وی اضافه کرد: فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب افطار مجاز است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30103
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.