حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

برترین‌های دومین نمایشگاه تخصصی هنرهای تجسمی در سنندج معرفی شدند

  • کد خبر : 29202
  • 03 اسفند 1402 - 10:27
برترین‌های دومین نمایشگاه تخصصی هنرهای تجسمی در سنندج معرفی شدند
دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی منطقه یک ایثار به میزبانی کردستان، شامگاه چهارشنبه با معرفی برترین‌ها در ۲ بخش بزرگسال و دانش‌آموزی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، براساس رای هیات داوران این نمایشگاه، در بخش خوشنویسی، حسین قربانپور از تبریز، ابراهیم شعبانی لنگرودی از گیلان و ایرج سلیمان‌زاده از شاهین دژ آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم شدند و الناز نوروزی از زنجان و زهره مرادی از سنندج شایسته تقدیر این بخش شناخته شدند.

در بخش نقاشی، حسین مرادی، شبنم کسایی و احمد نیک منظر هر سه از تبریز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و مینا نیک‌رسم از تبریز و جعفر علیسروی از تکاب آذربایجان غربی شایسته تقدیر شدند.

در بخش کاریکاتور، جواد شاهمرادی از سنندج اول، سرور خدری از مریوان دوم و محمدرضا حق‌شناس از سنندج سوم شدند و ندا تنهایی مقدم از تبریز و لیلا بهمنی از قروه نیز به عنوان شایسته تقدیر شناخته شدند.

با تصمیم هیات داوران در بخش گرافیک نیز بهزاد آهنگری از آذربایجان غربی، مهسا محبوبی از زنجان، احمد حاجی بابایی از اردبیل، محمد جواد پردخته از گیلان و احمد مهدی ولیزاده از زنجان به عنوان شایستگان تقدیر معرفی شدند.

در بخش عکاسی، سید علی رضویان از بیجار اول، نامجو ساعد از کامیاران دوم و فاطمه مروتی از مریوان سوم شدند و از محمدرضا بهمرام از تبریز و سایدا نعمتی از دیواندره نیز تقدیر شد.

در بخش مجسمه نیز محمد باقر ایرجی از بیجار رتبه اول را کسب کرد، مهتاب حسن پور از سنندج دوم شد و پویا صلواتی از سنندج حائز رتبه سوم و از فرهاد فرهنگیان از قرو ه و روژین احمدی از قروه تقدیر شد.

در بخش خوشنویسی دانش آموزی نفرات اول تا سوم به ترتیب آلا حیدری از سقز، مبینا کاظمی از آذربایجان غربی و امیر محمد شکرپور از سریش آباد بودند و از ژینا عمرانی و مبینا کاظمی تقدیر شد.

در بخش نقاشی دانش آموزی نیز صبا کاظمیان از آذربایجان غربی اول، امیر بنایی از آذربایجان غربی دوم و هستی عثمان‌زاده از ارومیه سوم شدند.

در بخش عکاسی دانش‌آموزی نیز آژوان خانی، متین منوچهری و کیان علیزاده هر سه از سنندج اول تا سوم شدند.

دومین نمایشگاه تخصصی هنرهای تجسمی منطقه یک ایثار از ۲۸ بهمن تا ۲ اسفند در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج دایر بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29202
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.