حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
استاندار کردستان:

برادری و وحدت در کردستان محور خدمت به مردم است

  • کد خبر : 21900
  • 19 آبان 1402 - 16:50
برادری و وحدت در کردستان محور خدمت به مردم است
استاندار کردستان گفت: امروز در استان کردستان برادری و وحدت محور خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان عصر امروز در مراسم افتتاحیه پارک ۴ هکتاری لاوان سنندج که با حضور پرشور مردم برگزار شد اظهار داشت: افتتاح این پارک هدیه‌ای ناقابل تقدیم به مردم عزیز سنندج است و این حضور باشکوه مردم، نشان از وحدت و انسجام و برادری در میان دیار کردستان است.

وی گفت: به عنوان خادم و نوکر مردم کردستان از استقبال و مهمانوازی مردم کردستان از رئیس جمهور بار دیگر تشکر میکنم و این انگیزه‌ای مضاعف شد تا وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

وی  با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مردم کردستان دارد افزود: اتمام پروژه خط ریلی همدان ـ سنندج در دولت سیزدهم که در طول ۲۰ سال تنها دو سوم آن انجام شده بود، را از مصادیق بارز دیگر این دولت به کردستان اعلام کرد.

وی اضافه کرد: با نگاه ویژه دولت مشکل آب شرب سنندج که بوی نامطبوع و بدمزه آن ۸ تا ۹ سال مردم را رنج می‌داد در کمتر از یک سال حل شد ضمن اینکه شاهد افتتاح ابر پروژه فرودگاه سقز هم در سفر دولت به استان به عنوان مطالبه بیش از ۲۰ ساله مردم کردستان بودیم.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه روز گذشته دومین پرواز در فرودگاه سقز انجام شد و انشاءالله این مهم استمرار خواهد داشت، گفت: این نشان از نگاه و توجه ویژه دولت خاصتا شخص رئیس جمهور به کردستان است که باید این فرصت مغتنم و ذی‌قیمت را ارج بنهیم و از آن در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه استان بهره بگیریم.

زارعی کوشا ادامه داد: رویکرد اصلی و سیاست مجموعه مدیریت استان کردستان، توجه به مناطق کم برخوردار است و این مصداق کار جهادی است که در طول مدت کوتاهی این پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: امروز در استان کردستان برادری و وحدت محور خدمت به مردم است و تمام سعی و تلاشمان خدمت و نوکری برای این مردم عزیز است و هرکسی بخواهد این برادری را تضعیف کند مردم اجازه نخواهند داد.

وی در پایان گفت: در جمع این مردم میثاق می‌بندیم که کارهایی جهادی در تمام حوزه‌های اقتصادی و معیشت انجام دهیم تا باعث پیشرفت استان کردستان شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21900
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.