حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
بنویسید آزادی بخوانید ناامنی؛

بازی با کلمات برای تبرئه از نیم قرن جنایت/ چرا مصطفی هجری جنایت‌هایش را به یاد نمی‌آورد؟

  • کد خبر : 11963
  • 17 خرداد 1402 - 13:20
بازی با کلمات برای تبرئه از نیم قرن جنایت/ چرا مصطفی هجری جنایت‌هایش را به یاد نمی‌آورد؟
امروز مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی دموکرات در حالی در تلاش برای بزک نمودن چهره منفور خود و دوستانش است که همزمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 1357، در سایه حمایت انگلیس و آمریکا؛ گروهک‌های تجزیه‌طلب با هدف ایجاد یک حکومت واحد در منطقه و در راستای تضعیف حکومت مرکزی جمهوری اسلامی ایران فعالیت گسترده خود را در کردستان آغاز کردند و تا به امروز نیز بر اهداف خود پافشاری دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مصطفی هجری برای آشنایان با تاریخ احزاب تجزیه‌طلب غرب کشور نامی آشناست چراکه افراد وی، در دهه شصت نقش مهمی در ربایش و به شهادت  رساندن زنان، نیروهای جهاد سازندگی، رزمندگان و پیشمرگه‌های کرد مسلمان داشتند.

جنایت زندان دولتو و شهادت چند صد نفر از نیروهای سپاه، ارتش و پیشمرگه  کرد مسلمان که در دست این گروهک اسیر بودند، در کارنامه مصطفی هجری ثبت شده است.

این روزها برخی دولت‌های اروپایی که خود رکورددار خشونت علیه زنان بوده و هستند، در اقدامی وقیحانه با احضار گروهک های تروریستی و تجزیه طلب نسبت به وضعیت زنان در ایران اعتراض می‌کنند.

سالهاست که گروهک های ضدانقلاب دموکرات در استان کردستان در بوق و کرنا کرده اند که مدافع حقوق مردم کردستان هستند و ترورها و آدمکشی های خود را در این مسئله توجیه می کنند ولی اینجا باید پرسید که چرا فاطمه اسدی و جنایت هایتان علیه این بانوی کُرد را به خاطر نمی آورید، مگر نه این بود که شهیده اسدی یک کورد بود و یک زن! پس چرا آن زمان سخن از انقلابی به نام انقلاب زن نبود؟!

آیا مدعیان توخالی به یاد ندارند که از هفـت هـزار زن شهیـده کشور،۵۶۴ نفر متعـلق به استان کردستان است که توسط کومله و دموکرات همان مدعیان«زن، زندگی، آزادی» با فجیع ترین حالت به شهادت رسیده‌ اند‼️

جانبداری گروهک تروریستی دموکرات که تنها باهدف ایجاد شکاف قومیتی و تشویش، بار دیگر به دنبال شکل دادن تجمع سازمان‌یافته‌ است تنها هدفش آلوده کردن دست های کثیفشان به خون پاک جوانان این مرز و بوم و این دیار است.

سرکرده دموکرات با ادعای اینکه “ما به عنوان بخشی از جنبش فراگیر به دتبال بنیان نهادن نظامی مسوول و دموکراتیک هستیم”،  گفت نبودن ایران یعنی بازگشت آرامش نسبی به بسیاری از کشورها!!

آری باید گفت؛ بودن ایران قوی یعنی ترساندن ابهت پوشالی تروریست، پس بدانید ایران برای همیشه تاریخ به برکت انقلاب اسلامی قوی خواهد ماند و آرامش برای جنبش به اصطلاح رهایی بخشتان نثار کارهای نکرده تان خواهد بود.

شعار دروغین «زن، زندگی، آزادی» نشان‌دهنده بغض و خشم این مدعیان توخالی از زنان شجاع کُرداست. زنانی که یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به تمدن غرب زده‌اند.

دولت تروریست آمریکا و شبکه بین‏‌الملل صهیونیسم و پارلمان های دروغین اروپا با مأیوس شدن از مقابله‏ نظامی و اقتصادی با ایران اسلامی، اینک بر تلاش تبلیغی و سیاسی خود افزوده‏ است. اما ملت ایران در آزمون‌های مختلف و از جمله جنگ ترکیبی اخیر دشمن در پوشش فریبنده دفاع از حقوق زنان، باز هم سربلند بیرون آمده و دشمن را بیش از پیش مأیوس و سرخورده کرد.

بازی با کلمات برای تبرئه از نیم قرن جنایت

اخیرا مصطفی هجری در گفتگو با بی بی سی برای رهایی خود و هوادارانش از نیم قرن جنایت، با بازی با کلمات سعی در برداشتن عنوان تجزیه طلبی از گروهک تروریستی خود دارد و در مقابل دوربین خبرنگارانی که همچون خود او دست نشانده روباه پیر و آمریکای جنایتکار هستند با سعی در تطهیر چهره گروهک تروریستی دموکرات از خود و حامیانش به عنوان افرادی که خواهان خودمختاری هستند یاد می کند! اما هیچ خبرنگاری نمی‌پرسد که این چه نوع خودمختاری ای است که دارای پرچم و نقشه واحد می باشد و برای رسیدن به آن باید خون جوانان بیگناه بر زمین ریخته شود؟

مصطفی هجری جنایت های خود و دوستانش را در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از یاد برده است و یا نمی خواهد به خاطر بیاورد که چگونه زنان کرد مسلمان را در شهر سنندج و در روستاهای اطراف آن به شهادت رسانیده بود!

آنچه که این روزها دشمنان دست نشانده این انقلاب در مورد جمهوری اسلامی مورد هدف قرار داده اند براندازی نظامی است که برای از بین بردن آن ازهر تکنیک‌ روانی و رسانه‌ای درجنگ هیبریدی و شناختی استفاده کرده اند.

خوب است بگوییم اتفاقات اخیر در ایران باعث شد تا چهره جریان های مختلف از سران احزاب معاند کومله ، دموکرات  و پژاک گرفته تا چهره های سلطنت طلب که سالهاست افکار شوم خود را نسبت به این انقلاب پشت ظاهری فریبنده پنهان کرده بودند بار دیگر آشکار شود.

مصطفی هجری رئیس گروهک دموکرات کردستان این روزها با برگزاری کنفرانس انقلاب با پیشاهنگی زنان در ایران خواهان انقلابی است که در آن آزادی زن را دست مایه قرار داده است فردی که برای رسیدن به اهداف شوم خود و هم پیمانانش، گویی چاره ای جز پناه بردن به زنانگی زنان ندارد.

گویی سرنوشت اوین قادرزاده و اوین قادرزاده‌ها را فراموش کرده است که در اردوگاههایی که به نام آزادی برای آنان ساخته بودند پناهی جز خودکشی پیدا نکردند و سرنوشت تلخ خود را در کام سودجویانی که تنها داعیه دار دفاع از مردم کورد بودند می دیدند.

آری این حقیقت وجودی گروهک های تجزیه طلب دموکرات و کومله است که تجزیه طلبی با نام و نشان این افراد آمیخته شده است و هیچ نوع بازی با کلماتی نخواهد توانست این ننگ را از پیشانی آنان و حامیانشان پاک کند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11963
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.