حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
سردار سلیمانی:

 انقلاب اسلامی هندسه قدرت جهان را تغییر داد/ در حال حاضر جهاد نظامی به جهاد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین تبدیل شده است

  • کد خبر : 6313
  • 20 بهمن 1401 - 11:46
 انقلاب اسلامی هندسه قدرت جهان را تغییر داد/ در حال حاضر جهاد نظامی به جهاد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین تبدیل شده است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) هندسه قدرت کشور های غرب و شرق را جابه‌جا کرد؛ شعار نه غربی و نه شرقی صرفا یک شعار ساده نبود بلکه ایجاد یک گفتمان جدید در سطح جامعه بین الملل بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در مراسم گردهمایی دانشجویان بسیجی و اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ناحیه بسیج دانشجویی استان کردستان در جمع کثیری از دانشجویان با تبریک فرارسیدن سالروز ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در مورد پیروزی انقلاب اسلامی و مردم ایران سخنان بسیاری در تاریخ وجود دارد و آنچه که در این ایام برای همه ما و همه دوستداران انقلاب اسلامی و بویژه نسل جوان ضرورت دارد شناخت انقلاب اسلامی بویژه شناخت عناصر هویت‌ساز آن است.

سردار سلیمانی افزود: در تاریخ گذشته، ایران و ثروت های آن توسط کشورهای استعمارگر جهان  به چپاول می رفت و همین باعث می شود ثروت ملت های آسیایی به سمت اروپا سرازیر شود و قدرت های برگ برجهان مسلط شوند.

وی با اشاره به اینکه باید تاریخ را مورد مطالعه قرار بدهیم، گفت: انگلیس دنبال ایجاد یک حکومت مرکزی و متمرکز ضعیف در ایران بود،  به خاطر اینکه بتواند به منابع زیرزمینی و نفتی ایران دست پیدا کند و شرایط نامساعدی توسط سیاست های نامطلوب بر ایران حاکم کند و به همین دلیل رضاخان را به قدرت رساندند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید جمهوری اسلامی را با دوران پهلوی مقایسه کرد، عنوان داشت: باید دید که چگونه مردم در راستای دفاع از مرزهای ایران اسلامی در جبهه ها حضور یافتند و از جان و دل گذشتند این در حالی است که رضاخان بدون هیچ مقاومتی تسلیم نیروهای متفقین شد.

سردار سلیمانی گفت: امروز تحریم اقتصادی همان اهرمی است که دشمن توسط آن ما را در تنگنا قرار داده است و در فضای رسانه ای بر امواجی که برعلیه ملت ایران فعال است می خواهند مردم را ناامید کنند و این امر گفتمان را می طلبد.

وی بیان داشت: امروز ایران در مسیر پیشرفت جهانی قرار دارد و جزو ۳ کشور موفق در مقابله با ویروس کرونا عمل کرده است و در مسیر توسعه انسانی در ۴ دهه گذشته رتبه اول و در تربیت مهندسین داخلی رتبه سوم جهان را دارد.

سردارسلیمانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) هندسه قدرت کشورهای غرب و شرق را جابه‌جا کرد؛ شعار نه غربی و نه شرقی صرفا یک شعار ساده نبود بلکه ایجاد یک گفتمان جدید در سطح جامعه بین الملل بود.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت ما در مورد حل مشکلات بسیار زیاد است و ما راه پر افتخاری را انتخاب کرده ایم چرا که برای اینجا ایستادن مجاهدت های زیادی انجام داده ایم و استان کردستان مهمترین نقش را در راه و موفقیت داشته است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه اقتصادی که توانسته در مقابل تحریم ها ایستادگی کند اقتصادی موفق است افزود: مبارزه با رانت، تبعیض وهر گونه سواستفاده شغلی باید مورد مطالبه قرار گیرد.

سردار سلیمانی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تاکنون ظرفیت های این نظام را ندانسته‌اند و همیشه در محاسبات خود دچار خطا شده‌اند آن هم سرمایه مردمی انقلاب اسلامی است؛ بارها به دنبال ایجاد فتنه و آشوب بودند تا بتوانند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما مردم این اجازه را به آنان ندادند.

دار سلیمان بیان کرد: اینکه بگوییم ما مشکل نداریم صحیح نیست، ما مشکلات اقتصادی داریم اما باید این سوال را از خودمان بپرسیم آیا مردم به خاطر مشکلات اقتصادی تسلیم کشور های غربی و بیگانه خواهند شد؟ الان مردم به خوبی وضعیت اروپا مشاهده می کنند آیا آمریکایی که متحد اروپا هست به اروپایی ها توانست کمکی کند؟ مردم ایران در طول تاریخ تسلیم بیگانگان نشده‌اند و نخواهند شد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمن در تلاش است حقایق را وارونه جلوه دهد، گفت: دشمن در تلاش است با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه که با دلارهای آمریکایی و صهیونیستی و کشورهای سعودی اداره می‌شوند علیه انقلاب اسلامی فعالیت کنند و شاه بیت تلاش این رسانه‌ها این بوده که مردم ایران را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ناامید کنند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر جهاد نظامی به جهاد فرهنگی، اقتصادی و جهاد تبیین تبدیل شده است و اگر امروز شهدای ما در قید حیات بودند، تمام نیروی خود را در عرصه جهاد تبیین صرف می‌کردند چرا که جهاد تبیین جلوگیری از تحریف حقایق توسط دشمن است.

این جنگ با بصیرت دانشجویان انقلابی با شکست مواجه شد

در ادامه توحید رستمی مسئول بسیج دانشجویی سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: کردستان یکی از مناطقی است که در ۴۴ سال گذشته به برکت این انقلاب کارهای زیادی در آن انجام شده اما دشمن در یک جنگ ادراکی میخواهد یک برنده را بازنده نشان دهد به همین دلیل با تمام توان جنگ را به دانشگاه ها کشاند اما خوشبختانه این جنگ با بصیرت دانشجویان انقلابی با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6313
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.