حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

انقلاب اسلامی ایران به انقلاب پیامبر اسلام(ص) شباهت دارد

  • کد خبر : 27820
  • 13 بهمن 1402 - 15:30
انقلاب اسلامی ایران به انقلاب پیامبر اسلام(ص) شباهت دارد
امام جمعه بیجار گفت: انقلاب اسلامی ایران در بسیاری جهات با انقلاب نبوی پیامبر اسلام(ص)، شباهت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی حجت‌الاسلام علی خورشیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار ضمن گرامیداشت دهه فجر چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهارداشت: عزت آفرینی در هر ۲ انقلاب نمایان است، مردم در این انقلاب عزت‌مند زندگی می‌کنند و تحقیر نمی‌شوند.

 

وی افزود: مردم در زمان طاغوت در بدترین شرایط اجتماعی بود و ایران مستعمره آمریکا بود و هیچ حقی در منابع خود و ملت خود نداشت.

 

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه عبرت آموزی از دیگر شباهت‌های انقلاب‌اسلامی‌ایران با انقلاب نبوی است، گفت: بعد از انقلاب نبی مکرم اسلام، آموزش‌های شرک و شیطانی روی کار آمد و امروز آموزه‌های جاهلیت در کمین انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی افزود: مسلمانان باید هوشیار باشند و از غیر خدا یاری نخواهند که شکست خواهند خورد، هشت سال در برجام دست به داد.

 

حجت‌الاسلام خورشیدی اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران بدون نگاه به خارج، با اتکا به تولید علم و تکنولوژی داخلی، به قدرت فضایی درست یافته و امروز در زمره کشورهای تاثیرگذار جهان است.

 

وی با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و شکوفایی دانش در اوج تحریم‌ها و دشمنی ها به دست آمده است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بر وظیفه دینی خود که حمایت از مردم مظلوم مسلمان است عمل کرده و ادامه خواهد داد.

 

امام جمعه بیجار گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران بدون برجام به غنی سازی بیش از ۶۰درصد هسته‌ای رسیده است و داروهای هسته‌ای در درمان بیماری مردم بسیار موثر بوده است.

 

وی تاکید کرد: امروز فروش نفت بدون برجام رشد قابل توجه‌ای یافته است و خرسندیم که با پرتاب چهار موشک ماهواره‌بر خواب دشمنان را آشفته‌ کرده‌ایم و بصورت علنی نگرانی خود را اعلام کردند.

 

حجت الاسلام خورشیدی ادامه‌داد: برجام سد راه پیشرفت ملت و مردم بود که امروز شکوفایی اقتصادی و صنعتی و اشتغالزایی از دستاوردهای توکل بر خداوند است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27820
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.