حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

امنیت پایدار کنونی در استان؛ حاصل تلاش سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی و امنیتی است

  • کد خبر : 15683
  • 01 شهریور 1402 - 9:08
امنیت پایدار کنونی در استان؛ حاصل تلاش سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی و امنیتی است
امام جمعه سنندج با بیان اینکه امنیت پایدار کنونی در استان؛ حاصل تلاش سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی و امنیتی است، تصریح کرد: حضور سپاه در تمامی عرصه‌ها از تأمین امنیت گرفته تا محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف امنیت‌‌آفرین و مایه آرامش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتوی، ماموستا فایق رستمی در دیدار با فرمانده و معاونان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات متولیان امنیت اظهار داشت: ایجاد و احساس امنیت مردم در استانی مرزی همچون کردستان، نشان از عملکرد مثبت و تلاش‌های شبانه‌روزی سپاه است.

وی گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس علی‌رغم همه امکانات و تجهیزات دشمنان، اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و اکنون نیز متولیان امنیت ‌اجازه ‌سوءاستفاده‌‌به بدخواهان نظام را نمی‌دهند‌، این زحمات جای قدردانی دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امنیت پایدار کنونی در استان؛ حاصل تلاش سپاه، ارتش و نیروهای انتظامی و امنیتی است، تصریح کرد: حضور سپاه در تمامی عرصه‌ها از تأمین امنیت گرفته تا محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف امنیت‌‌آفرین و مایه آرامش است.

وی با بیان اینکه سپاه دشمن‌شناس و زمان‌شناس است، عنوان کرد: نیروهای سپاه با تبعیت از فرامین رهبری توطئه و اهداف دشمن را خوب شناخته و با روحیه جهادی همه آنان را خنثی می‌کنند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: سپاه در دوران کرونایی با اقدامات مختلف از ضدعفونی و گندزدایی اماکن گرفته تا برگزاری رزمایش‌های متعدد کمک مؤمنانه، توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی، تولید و توزیع واکسن همراه و کنار مردم بود و اجازه نداد که اقشار مختلف جامعه تنها بمانند.

ماموستا رستمی در بخشی پایانی سخنان خود گریزی به انتخابات زد و افزود: امسال دو انتخابات مهم را پیش‌رو داریم، دشمن از ماه‌ها قبل و اکنون به شدت دنبال ترویج ناامیدی و هدفش کمرنگ کردن مردم در پای صندوق‌های رأی است اما به یاری خداوند و همراهی مردم همه توطئه‌های آنان خنثی خواهد شد.

ماموستا رستمی ابراز داشت: علما همواره در میدان بوده و با جهاد تبیین و روشنگری اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان اجازه نخواهد داد که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15683
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.