حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا:

امنیت زائران اربعین را تامین خواهیم کرد

  • کد خبر : 15077
  • 18 مرداد 1402 - 14:42
امنیت زائران اربعین را تامین خواهیم کرد
جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور گفت: تأمین امنیت زائران اربعین مهمترین ماموریت انتظامی کشور بوده که پلیس برای تحقق این هدف با اقتدار در میدان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار محمد شرفی ظهر امروز در بازدید از پایانه مرز باشماق مریوان با ابراز خرسندی از حضور خود در خطه کردستان اظهار کرد: امروز از نزدیک در جریان اقدامات انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به زائران قرار گرفتیم، امیدواریم بتوانیم مراسم اربعین امسال را باشکوه هر چه بیشتر برگزار کنیم.

وی خدمت به زائران حضرت ابا عبدالحسین(ع) را توفیق الهی دانست و گفت:  خوشبختانه امنیت کامل در استان کردستان برقرار است و کارکنان انتظامی و مرزبانی با روحیه جهادی در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا کشور با بیان اینکه اقدامات خوبی برای خدمت رسانی به زائران در مرز باشماق انجام شده است، تصریح  کرد: انتظامی کشور آمادگی کامل جهت تامین امنیت و آرامش زائران اربعین را دارد.

وی تأمین امنیت زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را مهمترین ماموریت انتظامی کشور در اربعین ذکر کرد و افزود: پلیس برای تحقق این هدف با اقتدار در میدان است.

شرفی از برنامه‌ریزی ویژه کنترل ترافیک در این ایام خبر داد و عنوان کرد: هدف اصلی ما پیشگیری و کاهش آسیب‌پذیری ناشی از تصادف و سوانح جاده‌ای است تا مسافران در صحت سلامت و امنیت به زیارت اعزام و  به محل سکونت خود برگردند.

وی پایش مرزی را یکی دیگر از ماموریت مهم انتظامی ذکر کرد و گفت: مرزبانان با اقتدار با جدیت این مهم را در دستور کار دارند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در مرز باشماق مریوان با اشاره به موضوع خدمت‌رسانی گذرنامه گفت: با اجرای طرح‌های پیش‌بینی شده، گذرنامه ویژه اربعین به اندازه کافی موجود است و هم‌وطنان از طریق سامانه پلیس من و حضوری از طریق پلیس گذرنامه با کمترین هزینه می‌توانند در خصوص دریافت گذرنامه اقدام کنند.

 شرفی تصریح کرد: زائران سال گذشته به خوبی از مهمان نوازی استان یاد کرده‌اند و ما نیز قدردان بزرگی این مردم فهیم و با فرهنگ هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15077
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.