حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
خطاب به مزدوران تجزیه‌طلب؛

امنیت اتفاقی نیست

  • کد خبر : 16907
  • 24 شهریور 1402 - 19:34
امنیت اتفاقی نیست
مزدوران تجزیه‌طلب که این روزها قلم به دست رسانه‌های معاند شده‌اند و از حضور نیروهای نظامی و امنیتی در داخل شهر ابراز نگرانی دارند، باید بدانند که امنیت اتفاقی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، در طی روزهای گذشته شاهد نمایش اقتدار نیروهای امنیتی و نظامی در استان کردستان بوده‌ایم، نیروهایی که مصداق واقعی آیه شریفه «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاء عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاء بَيْنَهُمْ»(۲۹ فتح) هستند به این معنا که با دوستان خدا و قرآن، دوست و با دشمنان خدا و قرآن، دشمن هستند و در سخت‌ترین روزهای زندگی مردم یادآوری کنیم در بحرانهای زلزله وسیل ، کمک مومنانه ، ساخت مدرسه ، واکسن کرونا و و غیره در کنار مردم بوده و اینبار هم برای ایجاد امنیت و آرامش مردم روز و شب را نمی‌شناسند

 

 

اما در این میان رسانه‌های معاند و هم‌پیاله‌های آنان که به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در شهرهای استان کردستان هستند با وجود نیروهای نظامی توطئه‌های خود را بر باد رفته دیده‌اند و حالا به مانند چهارپایی که آذوقه‌اش تمام شده باشد جفتک‌پرانی می‌کنند و چنین بیان می‌کنند که انگار نگران از حضور نیروهای نظامی در سطح شهرهای استان کردستان هستند!

 

 

بله شما باید هم نگران باشید چرا که هم اکنون نمی‌توانید همانند سال گذشته به منزل مردم یورش ببرید و با آبرو و حیثیت شهروندان بازی کنید! امروز دیگر نمی‌توانید راه را بر مردم ببندید و با قمه‌کشی و چاقوکشی جان جوانان بی‌گناه را به خطر بیاندازید.

 

 

این روزها مزدوران داخلی و خارجی با انتشار متن‌های متفاوتی در رسانه‌های معاند سعی دارند با مظلوم‌نمایی، چهره‌ای متفاوت از آرامش کنونی شهر نشان دهند، در حالی که مردم با وجود نیروهای امنیتی در داخل شهر با اطمینان و آرامش امور روزمره خود را انجام می‌دهند و بدون هیچ دغدغه‌ای احساس امنیت دارند.

 

 

چه کسی است فراموش کند که عده‌ای از خدا بی خبر چگونه سال گذشته در ابتدای جاده روستایی آساوله سنندج، یکی از خادمین مردم در نیروی انتظامی را تنها و مظلوم با ضربات متعدد قمه و چاقو به شهادت رساندند و با عربده‌کشی، فیلم آن را در رسانه‌های معاند منتشر نمودند!؟

 

امروز به برکت اقتدار و امنیتی که با حضور نیروهای نظامی در شهر ایجاد شده است، دشمن پروژه‌های شیطانی خود را شکست خورده می‌بیند و چاره‌ای جز محمل‌بافی ندارد.

 

خوب است مزدوران تجزیه‌طلب بیش از هر چیز نگران پایان عمر منحوس خود باشند که روز ۲۸ شهریور از رگ گردن به آنان نزدیکتر است و دیری نخواهد گذشت که موشک‌های سپاه پاسداران بر سر آنان آوار شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16907
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.