حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امروز مرزهای استان کردستان امن‌ترین مرزهای کشور هستند

  • کد خبر : 23564
  • 05 آذر 1402 - 13:40
امروز مرزهای استان کردستان امن‌ترین مرزهای کشور هستند
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم است و باید با روشنگری و با جهاد تببین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم بیان شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پیش از ظهر امروز و به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، مراسم ویژه‌ای در زندان مرکزی شهر سنندج و با حضور مددجویان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مجتبی محمدی مدیرکل اداره زندان‌های استان کردستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی از مرزها عبور کرده است و شاهد آن هستیم که در همین حوادث اخیر فلسطین، مردم در محور مقاومت با تاسی از فرهنگ بسیج در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز جهان می‌داند که حرکت محور مقاومت برگرفته از تفکر انقلاب اسلامی است، افزود: این برگرفته از تفکرات بسیج و از اندیشه‌های ناب امام راحل است که فرمان تشکیل بسیج را صادر نمودند و این تفکر امروز سراسر منطقه و کشورهای آسیایی و آفریقایی را درنوردیده است.

به گفته محمدی این نشانه اقتدار و ابهت جمهوری اسلامی است که تمام کشورهای منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

مدیرکل اداره زندان‌های استان کردستان با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست، ادامه داد: امروز باید با جهاد تببین و با روشنگری حقایق برای جامعه و برای نسل‌های جوان بازگو شود و رسانه‌ها باید این مطالب را عنوان کنند

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمک‌های دریافت شده برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، گفت: از میزان جرائم افرادی که مرتکب جرائم مالی غیرعمد شده‌اند ۷۰ درصد توسط اداره‌کل زندان‌ها و پرداخت تسهیلات به مددجویان پرداخت خواهد شد و خود شخص مددجو نیز باید حداقل ۳۰ درصد جرائم خود را پرداخت نماید تا بتوان زمینه آزادی وی را ایجاد نمود.

امروز مرزهای استان کردستان امن‌ترین مرزهای کشور هستند

سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این مراسم با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، بسیج را به معنای مسئولیت‌پذیری، دغدغه‌مندی، کار و تلاش، نوع‌دوستی و میهن پرستی عنوان نمود و اظهار داشت: بسیج یک تفکر، یک اندیشه و یک اعتقاد است.

وی ادامه داد: امروز بزرگترین سرمایه ما مردم شریف ایران اسلامی هستنمد که در تمامی صحنه‌ها و هر جایی که نیاز به حضور آنان بوده است در کنار انقلاب اسلامی قرار داشته‌اند و از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.

شعبانی با بیان اینکه با گذشت ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، این مردم هستند که باید به وجود آنها افتخار کرد، خاطرنشان کرد: بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد که در هر دهه ما دچار تهدیدات بسیاری بوده‌ایم که به برکت بسیج از تمامی این تهدیدها عبور کرده‌ایم.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گریزی به هشت سال دفاع مقدس و نقش بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی نمود و ادامه داد: ما بیش از ۲۵۰ هزار نفر شهید را تقدیم امنیت این کشور نمودیم تا یک وجب از خاک میهن اسلامی زیر پوتین‌های دشمنان قرار نگیرد.

وی به اعتراف وزیر امور خارجه وقت عراق در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره نمود و بیان داشت: به اعتراف طارق عزیز که در طول جنگ تحمیلی وزیر امور خارجه کشور عراق بود، این تنها رژیم بعث نبود که در خرمشهر شکست خورد بلکه این تمام جهان بود که در مقابل ایران اسلامی شکست را پذیرفت.

شعبانی به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و توطئه دشمنان برای مقابله با حرکت انقلاب اسلامی اشاره نمود و افزود: امروز دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم است و باید با روشنگری و با جهاد تببین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم بیان شود.

وی به تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران و تجهیز گروهک‌های تروریستی با هدف مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: دشمن در طول بیش از ۴ دهه در تلاش بوده است تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط نماید و امنیت کشور ما را دچار خدشه کند در حالی که امروز افراد فریب خورده در ده‌ها کیلومتر دورتر از خاک ایران وقتی قصد حرکت به سمت خاک ایران اسلامی را دارند تا نسبت به اعمال خرابکارانه اقدام کنند، مورد رصد قرار می‌گیرند و ما انها را به نقطه دلخواه خود می‌کشانیم و ضربات مهلکی بر آنان وارد می‌کنیم.

شعبانی با تاکید بر اینکه امروز مرزهای استان کردستان امن‌ترین مرزهای کشور هستند، افزود: دشمن در تمام این سال‌ها به دنبال زمین‌گیر کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است در حالی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت رهنمودهای امام راحل و در ادامه مسیر ایشان به برکت رهنمودهای پیامبرگونه مقام معظم رهبری، ما در برابر دشمن ایستاده‌ایم.

این فرمانده نظامی در ادامه به اغتشاشات سال گذشته و برنامه‌ریزی‌های دشمنان در این خصوص اشاره نمود و گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته با استفاده از پروژه نفوذ و با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در صدد بود تا امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را دچار خدشه کند که راه به جایی نبرد و با بصیرت مردم روبرو شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23564
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.