حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امروز مدعیان حقوق بشر سخت‌ترین و وحشتناک‌ترین جنایات را در غزه انجام می‌دهند

  • کد خبر : 22839
  • 29 آبان 1402 - 12:48
امروز مدعیان حقوق بشر سخت‌ترین و وحشتناک‌ترین جنایات را در غزه انجام می‌دهند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند سخت‌ترین و وحشتناک‌ترین جنایات را در غزه انجام می‌دهند و کجا هستند کسانی که ادعا می‌کردند و به مردم ما تلقین می‌کردند که راه نجات ما در وابستگی به امریکایی‌ها و استکبار است؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی پیش از ظهر امروز و در یادواره شهدای امنیت شهرستان کامیاران (شهید آذربار) که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در سالن ورزشی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدای سرافراز ما با تقدیم جان خود برکت و سربلندی و افتخار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه همه ما محتاج به حضور در مجلس شهدا هستیم، افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری‌های امام عزیز که همه توان خود را گذاشته بودند تا با عنایت به خدای متعال و با همراهی ملت بزرگ ایران، انقلاب اسلامی را در جهان رقم بزنند در حال رشد و توسعه همه جانبه است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: امروز ما باور داریم که امام با آن هوشمندی و هوشیاری که داشتند و با اخلاصی که از خود نشان دادند راه این انقلاب و راه اسلام عزیز را هموار کردند و امروز همه ما محتاج به حضور در چنین مجالسی هستیم و افتخار می‌کنیم که فرزندانی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم که نام و یاد آنان در جای جای کشور روشن و درخشان است.

به گفته وی امروز انقلاب اسلامی ما به برکت خون مطهر شهدا به درخت تنومند و بزرگی تبدیل شده که دائما در حال فتح قله‌های بزرگ این عالم است.

گشتاسبی ادامه داد: ما امروز در عالم سربلند و سرافرازیم و همه ما هم قسم هستیم برای حفظ این مسیر الهی و نورانی که امام و فرزندان انقلاب ان را به خوبی رقم زدند.

وی با بیان اینکه ما در عصر کنونی با دو فرهنگ متفاوت از هم، در حال جهاد و مبارزه هستیم، گفت: یک فرهنگی به نام اسلام ناب محمدی که به دنبال حاکمیت ارزشهای الهی و دینی است و در مقابل یک فرهنگ امریکایی و غربی است که در حال مبارزه با اسلام ناب و ارزش های بشری است.

وی ادامه داد: ما در انقلاب اسلامی و درخشش انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و امروز نیز به رهبری امام خامنه‌ای در حال مبارزه با فرهنگ منحط و نابود شده غربی هستیم.

به گفته وی از زمان ظهور انقلاب اسلامی شیطنت دنیای استکبار را برای ایجاد انحراف و سقوط انقلاب اسلامی از دشمنان خود می‌بینیم و امروز با هدایت مقام معظم رهبری ما در حال مجاهدت و تلاش برای رسیدن به قله رفیع فتح عالم و حاکمیت اسلام در جهان هستیم

سردار گشتاسبی ادامه داد: آمریکایی‌ها و دنیای استکبار به این نتیجه رسیده‌اند که جمهوری اسلامی تمامی اهداف آنان را رو به شکست قرار داده است و آنها خبیث‌ترین کسانی هستند که بزرگترین جنایت‌ها را در عالم رقم میزنند و جمهوری اسلامی در حال نشر فرهنگ ایثار و شهادت و مبارزه در برابر آمریکا و دنیای غرب است که به دنبال فساد و بی بند و باری است.

وی افزود: امروز آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و کسانی که مدعی حقوق بشر هستند سخت‌ترین و وحشتانک‌ترین جنایات را در غزه انجام می‌دهند و کجا هستند کسانی که ادعا می‌کردند و به مردم ما تلقین می‌کردند که راه نجات ما در وابستگی به امریکایی‌ها و استکبار است؟

فرنانده سپاه کردستان یادآور شد: امروز خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران ما کمترین توقع را از نظام اسلامی دارند و حرف تمام این خانواده‌ها در همین است که این نظام و این مسیر نورانی و الهی مسیر خود را طی نماید.

به گفته وی امروز کردستان عزیز ما با افتخار در حمایت از انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها حضور دارند در حالی که دشمن با عملیات روانی و با جنگ ترکیبی فکر می‌کرد که شاید بتواند به نتیجه‌ای برسد اما مردم عزیز ما در استان کردستان و در سطح کشور به خوبی وارد صحنه حمایت از نظام شدند و جواب دندان شکنی به دشمنان دادند.

گشتاسبی ادامه داد: امروز به فضل خدای متعال در جای جای جهان اسلام بیرق‌های برافراشته اسلام ناب در حال نمایان شدن است و آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به خوبی می‌دادند که در چه باتلاق عظیمی گرفتار شده‌اند

وی افزود: اسرائیلی که فکر می‌کرد شعار از نیل تا فرات را رقم خواهد زد امروز در یک منطقه کوچک حصار عظیمی را دور خود ایجاد کرده و رزمندگان جبهه مقاومت با عملیات خود هیمنه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را در هم شکستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: رزمندگان جبهه مقاومت از ۵ لایه و موانع مستحکم خطوط اسرائیلی‌ها عبور کردند و به گونه‌ای بر سر آنها فرود آمدند که فرار را بر حضور خود ترجیح دادند

به گفته وی شهید سلیمانی کارهای بزرگی را در جبهه مقاومت رقم زده بودند که روزهای خوبی را در آینده این محور مقاومت نیز خواهیم دید.

وی در پایان تاکید کرد: امروز جبهه مقاومت باید بماند و مبارزه کند تا کار را به فضل خدای متعال تمام کند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از تابلو خیابان شهید آذربار نیز رونمایی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22839
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.