حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
امام جمعه موقت سنندج:

امروز جنایتکار بودن رژیم‌ صهیونیستی برای تمام مردم جهان روشن شده است

  • کد خبر : 21855
  • 19 آبان 1402 - 14:55
امروز جنایتکار بودن رژیم‌ صهیونیستی برای تمام مردم جهان روشن شده است
امام جمعه موقت شهر سنندج با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار نفر از مردم شهر غزه در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند، گفت: امروز جنایتکار بودن رژیم صهیونیستی برای تمام مردم جهان روشن شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا سیداحسن حسینی امروز و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با اشاره به تعداد شهدای غزه در حملات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از ساکنان مظلوم غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند

وی با بیان اینکه جنایتکار بودن اسرائیل برای تمام مردم جهان روشن شده است، افزود: آواره شدن مردم غزه و نابودی زیرساخت‌های آن توسط رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم منحوس به هیچ قانونی پایبندی ندارد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه اسرائیل جنایتکار با بمب‌های چند تنی بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد، خواستار اتحاد جامعه اسلامی برای کمک به مردم غزه و اقدام عملی در برابر اسرائیل غاصب و کودک کش شد و گفت: طبق فرموده پیامبر(ص) هر جا فریاد انسان مسلمان و مظلوم را شنیدیم باید به کمک او بشتابیم.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه‌ها از خدمات شهرداری سنندج برای احداث فضای سبز در حاشیه شهر و بهسازی آسفالت خیابان‌ها تقدیر کرد و ادامه داد: خدمات برای رفاه مردم همچنان باید با قدرت ادامه یابد.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تاکید بر اهمیت داشتن اخلاق نیکو در میان مومنان، افزود: باید همه ما زبان صادق، سالم، گویا، پاک و ذکر گوی خدا و دور از گناه و غیبت را از خداوند طلب کنیم تا زبانمان با ذکر و یاد خدا مزین باشد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21855
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.