حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
با حضور استاندار کردستان اجرایی شد؛

افتتاح سه واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳۸ میلیارد ریال در دهگلان

  • کد خبر : 5926
  • 13 بهمن 1401 - 9:14
افتتاح سه واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳۸ میلیارد ریال در دهگلان
همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، سه واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳۸ میلیارد ریال صبح امروز پنجشنبه با حضور استاندار کردستان در دهگلان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، واحد صنعتی عرش فولاد گالوانیزه اولین طرحی بود که روز پنجشنبه با حضور اسماعیل زارعی کوشا افتتاح شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در خصوص این واحد اظهار کرد: واحد عرش فولاد گالوانیزه با ظرفیت سالانه ۶ هزار و ۵۰۰ تن در کار شکل دهی ورق گالوانیزه فعالیت می کند.

بختیار خلیقی افزود: برای راه اندازی این واحد تولیدی ۳۴ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار، هزینه شده و برای هشت نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

افتتاح واحد صنعتی آبا بتن

امروز همچنین واحد صنعتی آبا بتن توسط استاندار کردستان افتتاح شد.

واحد صنعتی آبا بتن با سرمایه گذاری ۹۹ میلیارد ریالی در زمینه تولید انواع محصولات بتنی مسلح پیش ساخته و پیش تنیده و محصولات بتنی غیرمسلح از بتن سبک پوکه معدنی با ظرفیت تولید سالانه ۴۳ هزار تن فعالیت خود را آغاز کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده، ادامه داد: لوله از پی وی سی، لوله از پلی اتیلن سه لایه بدون فلزی و ورق و صفحه از پلی استایرن از دیگر محصولات تولیدی این واحد صنعتی است.

افتتاح واحد تولیدی محصولات بهداشتی

خلیقی در آیین افتتاح شرکت کسیرسازان پردیس آوا نیز بیان کرد: این واحد صنعتی نیز در زمینه تولید محصولات بهداشتی مایع دستشویی و ظرفشویی با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این واحد صنعتی ۶ شغل به صورت مستقیم ایجاد می شود، یادآور شد: برای راه اندازی واحد صنعتی کسیرسازان پردیس آوا پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همچنین به مناسبت دهه فجر، ساختمان اداری صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهگلان افتتاح شد.

غبارروبی مزار شهدا

همچنین استاندار کردستان امروز با حضور در مزار شهدای شهرستان دهگلان نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود

دهگلان در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5926
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.