حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد؛

اعزام کاروان بزرگ خودرویی «کردستان سرافراز» به مسجد جمکران

  • کد خبر : 29116
  • 01 اسفند 1402 - 13:22
اعزام کاروان بزرگ خودرویی «کردستان سرافراز» به مسجد جمکران
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان از اعزام کاروان بزرگ خودرویی «کردستان سرافراز» به مقصد مسجد جمکران خبر داد و گفت: این کاروان در آستانه نیمه شعبان راهی جمکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کاروان بزرگ خودرویی «کردستان سرافراز» به مناسبت نیمه شعبان در قالب ویژه برنامه حماسه «حضور به تمنای ظهور» به مقصد مسجد جمکران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این مراسم به مقصد مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان در روز جوان (میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام) انجام خواهد شد، تصریح کرد: زمان برگزاری چهارشنبه دوم اسفند مصادف با ۱۱ شعبان میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: برنامه‌ریزی حرکت خودروها به گونه‌ای است که ساعت ۱۷ در باب‌الشهدای مسجد مقدس جمکران در برنامه تشریفات خیر مقدم خدام عزیز حضور می‌یابند.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: شرکت کنندگان به صورت فردی یا گروهی یا خانوادگی و یا دوستانه می‌توانند با خودروهای شخصی و عمومی در این اجتماع شرکت کنند.

وی عنوان کرد: بعد از نماز مغرب و عشا مراسم مناجات شعبانیه با نوای مداح ارجمند حاج رضا بذری به صورت پخش زنده از سیمای ملی آغاز خواهد شد.

وی به برنامه‌های این مراسم پرداخت و گفت: مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرائی و شعرخوانی أعزه معظم کردستانی و اهدای جوایز، همراه با اطعام شام و صبحانه و اسکان شب به صورت موکبی به تفکیک برادران و خواهران به میزبانی مسجد مقدس جمکران امتیاز ویژه این اجتماع بزرگ است.

رازیانی یادآور شد: ثبت نام در پرس لاین جهت شرکت در قرعه کشی بزرگ ۳۱۳ جایزه‌ی ۳۱۳ هزار تومانی به ۳۱۳ برنده الزامی است و علاقه مندان جهت شرکت در این اجتماع بزرگ مردمی می‌توانند در سامانه پرس لاین https://survey.porsline.ir/s/ps3MGBrY ثبت نام کنند.

وی گفت: این برنامه زیر نظر قرارگاه مشعر و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29116
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.