حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

اعتراض از تخریب و خرابکاری جداست/ازامنیت دانشجویان و دانشگاه حفاظت می‌کنیم

  • کد خبر : 2369
  • 10 آبان 1401 - 12:02
اعتراض از تخریب و خرابکاری جداست/ازامنیت دانشجویان و دانشگاه حفاظت می‌کنیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هیچ کس حق آسیب رساندن به دانشجویان را ندارد، اذعان کرد: اعتراض و انتقاد مسالمت‌آمیز هیچ اشکال و مانعی ندارد که باید آنرا از توهین، تخریب و خرابکاری جدا دانست.

به گزارش خبرنگار آفتاب دل، فریدون عبدالملکی در نشست هم‌اندیشی با اساتید دانشکده پرستاری و مامایی که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد، ضمن بیان دلایل و راه‌های برون‌رفت از وقایع اخیر، اظهار داشت: تمامی دانشجویان عزیز این دانشگاه را عین فرزندان خود می‌دانم و با همراهی دیگر مسوولین، مدیران و اساتید، تمام تلاش‌مان در راستای حفظ کرامت، امنیت و آسودگی خاطر آنها بوده است.

 

وی با بیان اینکه، هیچ کس حق آسیب رساندن به دانشجویان را ندارد، اذعان کرد: اعتراض و انتقاد مسالمت‌آمیز هیچ اشکال و مانعی ندارد که باید آنرا از توهین، تخریب و خرابکاری جدا دانست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر اهمیت آگاهی از موقعیت و داشتن بصیرت تاکید کرد و گفت: باید همگان دست در دست هم یکبار دیگر عهد ببندیم که به ترفند و حیله‌های دشمنان اعتماد نکرده و با صبر و شکیبایی و نیز شناخت صحیح و ریشه‌ای مشکلات، راه‌حل‌های مناسب ارائه دهیم.

 

عبدالملکی تصریح کرد: به واسطه اینکه دشمنان فضای مجازی و رسانه‌ای ما را هدف گرفته‌اند ممکن است بعضی افراد دچار محاسبات اشتباه و در معرض اختلالات شناختی بزرگ قرار گیرند، فلذا باید هوشیارتر باشیم.

 

وی اظهار نمود: دانشگاه محل برخورد اندیشه‌های مختلف بوده و فضای آن بر مبنای گفت‌وگو، احترام متقابل و تفاهم گروهی استوار است که همکاری و همگامی همه دانشگاهیان در نهادینه و فرهنگ‌سازی آن لازم و ضروری است.

 

در ادامه مسوول نهاد نمایندگی مقام  معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران سعی در کشاندن آشوب‌ها به محیط‌های علمی و آموزشی را داشتند که الحمدولله جوانان عزیز به خوبی نقشه‌های شوم آنان را شناسایی و بی‌اثر می‌نمایند.

 

مجیدبگی اذعان کرد: همانطور که بارها رهبر عزیزمان بر جنگ مداوم نرم با دشمنان تاکید کرده‌اند جوانان عزیز باید خود را به سواد رسانه‌ای و دانش سیاسی تجهیز نموده و با یاری خداوند از انحراف مصون بمانند.

 

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر توسط هر یک از حاضرین، تصمیمات متناسب با ایجاد فضای همدلی و  آرامش در دانشگاه و توجه به مطالبات دانشجویان اتخاذ شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2369
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.