حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع):

اصلی‌ترین راهبرد نظام اسلامی وحدت و یکپارچگی مذاهب و اقوام است

  • کد خبر : 23140
  • 02 آذر 1402 - 12:14
اصلی‌ترین راهبرد نظام اسلامی وحدت و یکپارچگی مذاهب و اقوام است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت:نظام ما یک انقلاب اسلامی است و یکی از اصلی‌ترین راهبردهای آن وحدت و یکپارچگی مذاهب و اقوام مختلف است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، همایش تکریم علما و روحانیون عرصه جهادتبیین صبح امروز در سالن مرکز بزرگ اسلامی کردستان برگزار شد.

در این مراسم سرتیپ علی اکبر پور جمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یک شجره طیبه و مخلوق اندیشه پیامبر گونه امام عزیزمان است که در همه فراز و نشیب‌های کشور عزیز و در لحظه‌های حساس نقش خود را ایفا و باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی گفت: آنچه که ارزش بسیج را بالاتر از هر تصور و نگاه‌های مردمی بیشتر بروز می‌کند، فرهنگ و تفکر بسیجی است که حتی مهمتر از خود بسیج است.

سرتیپ پور جمشیدیان بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره این فرهنگ و تفکر را به خوبی تبیین کرده‌اند و روحیه جهادی در جهان اسلام را نهادینه کرده‌اند و این بسیار ارزشمند است.

وی بیان داشت: در جامعه و کشورهای اسلامی جمع قابل توجهی از علما و دانشجویان، کسبه و بازاریان و … دارای فرهنگ و تفکر بسیجی هستند ولو در پایگاه بسیج ثبت نام نکرده باشند.

سردار پور جمشیدیان خاطر نشان کرد: امام بزرگوار ما با فرهنگ راه‌اندازی سازمان بسیج مستضعفین آینده انقلاب جمهوری اسلامی ایران را بیمه و تضمین کردند و هر سال اثرات بسیار چشمگیری را بروز می‌دهد

وی گفت: بخش اعظم تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و قران کریم به عهده علماو روحانیون بسیجی ما است.

وی خاطر نشان کرد: نطام ما یک انقلاب اسلامی است و یکی از اصلی ترین راهبردهای آن وحدت و یکپارچگی مذاهب و اقوام ما است.

سردار پور جمشیدیان افزود: وحدت و یکپارچگی مسلمانان از مذاهب مختلف در مواقع خطر بسیار کمک می‌کند لذا نقش علما بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه یکی از حساسترین مقاطع منطقه غرب آسیا موضوع وحدت و تاثیر گذاری مقاومت اسلامی اثر گذار است.

وی گفت: دشمن در کردستان سرمایه گذاری کرده است که به وحدت جامعه اسلامی خدشه وارد کند اما نقش ماموستایان اهل سنت بسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: امنیت پایدار مردمی همواره در هر شرایطی رویکرد رزمندگان است و به دنبال یک توسعه پایدار در مقام حوزه ها هستیم.

وی خاطر نشان کرد: منطقه عرب کشور به دنبال مشکلات اشرار انطور که شان مردم این منطقه مرز نشین بوده،اتفاق نیفتاد اما رفع مشکلات مردم این منطقه با رویکرد جدید توسعه مسائل فرهنگی اجتماعی را انجام خواهیم داد.

وی خاطر نشان کرد: اساسی ترین و مهمترین موضوع عالم اسلام بحث عزه و فلسطین است که تبیین مسائل منطقه به عهده طلاب و روحانیون است.

وی با بیان عظمت عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: این عملیات یکی از بزرگترین و حساسترین عملیاتی است که در تاریخ نظامی گری دنیا شاهد آن هستیم و باید در جای خود به اهمیت آن پرداخته شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، به فرموده رهبر یک شکست غیرقابل‌ترمیم برای صهیونیست‌ها بود، گفت: عملیات طوفان الاقصی از افتخارات جهان اسلام است.

وی افزود: عظمت کار جبهه مقاومت فلسطین نباید در زیر آوارهای ظالمانه‌ای که صهیونیست‌ها ایجاد کردند، پنهان شود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: باید از عظمت کار فلسطینیان و طوفان الاقصی همواره یاد شده و این کار بزرگی که فلسطین، حماس و جهاد اسلامی انجام دادند، در تاریخ ماندگار شود.

پورجمشیدیان با بیان اینکه عظمت کار فلسطینیان روزبه‌روز بیشتر مشخص خواهد شد، تصریح کرد: آینده قطعاً از آن فلسطین و فلسطینیان بوده و مردم مظلوم فلسطین پیروز نهایی هستند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در پایان به امنیت پایدار در کشور اشاره کرد و گفت: امروز به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام شاهد امنیت پایدار هستیم.

در ادامه سردار امان‌الله گشتاسبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: علما و روحانیون همواره خط مقدم در مقابل استکبار هستند.

وی افزود: علمای ما امروز در جای جای این استان با حمایت قاطع خود از نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند که همواره با حضور خود و ارشاد و راهنمایی مردم برای صیانت از انقلاب به میدان آمده‌اند و این حمایت باعث شد که از آنجا که دشمن فکر می‌کرد می‌تواند در این منطقه جولان بزند فکر هر گونه دسیسه ای را خنثی کردند.

وی گفت: حضور علما برای هوشیاری و هوشمندی در راهبردهای این انقلاب قطعا راهگشا خواهد بود.

ما علمای اهل سنت کردستان مدافع ارزش ها و سرباز تمام عیار دفاع از قدس شریف هستیم

در ادامه ماموستا جلال مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: سپاه بر آن عهد که بسته‌ بود همچنان سرباز ولایت و به عنوان خدمتگذار مردم از بدو انقلاب تاکنون مانده است.

وی با اشاره به اینکه یهودیان با امت اسلام در درجه اول دشمن است افزود: یهود غافلی که امروز متاسفانه در میان مردم شایعه پراکنی میکنند که سرزمین فلسطین فروخته شده، ما در جواب می‌گوییم که همانطور که روزنامه‌نگار اسرائیلی گفت؛ اسرائیلی ها دو سوم مردم فلسطین را شهید کردند و مردم ۵۶۰ شهر و روستا را قتل و عام کردند تا اسرائیل را تشکیل دادند.

ماموستا مرادی ادامه داد: ما علمای اهل سنت کردستان مدافع ارزش ها و سرباز تمام عیار دفاع از قدس شریف هستیم و این امر برای ما بسیار مقدس است.

بسیج به عنوان نیروی مردمی بازدارنده توانست موازنه قدرت دشمن را تعییر دهد

در ادمه این مراسم حجت الاسلام توکلی نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بعد از پیام دوم آذر ۱۳۵۸،حضرت امام خمینی(ره) عملا اقشار و توده های به عنوان کسانی که مخاطب این پیام نورانی بودند کار خود را آغاز کردند.

وی افزود: از ۵ آذر ۱۳۵۸، بسیج این شجره طیبه الهی شکل گرفت و در جای جای این انقلاب اسلامی خصوصا کردستان در مقابل تجزیه طلب‌ها پیش قراول شدند.

نماینده ولی فقیه در ادمه عنوان داشت: وجود و حضور بسیج به عنوان نیروی مردمی بازدارنده توانست موازنه قدرت را تعییر دهد.

حجت الاسلام توکلی بیان داشت: در سال ۶۷، ماموریت بسیج متناسب با تهدید ها و فرصت ها به عنوان نیروی انقلابی خود را نشان داد و مصداق پیدا کرد.

وی گفت: بسیج همواره در حوزه معرفتی، بصیرتی و تعمیق گفتمان امامین انقلاب پیش قدم بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در تبدیل جامعه به یک جامعه دینی، طلاب و روحانیون بسیجی همواره یک قدم جلوتر از همه اقشار بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: دشمن بعد از همه فراز و فرود‌‌ها و طراحی‌ها به جنگ ترکیبی و شناختی رسیدند اما باید بدانند که این امنیت پایدار و مردمی است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23140
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.