حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
یادداشت؛

استعفای مهر مدرسه!!

  • کد خبر : 9090
  • 27 فروردین 1402 - 11:58
استعفای مهر مدرسه!!
استعفای تامل برانگیز یک مدیر مدرسه آن هم به واسطه جنگ رسانه‌ای دشمنان، بیش از هر چیز نشان از ضرورت تقویت سواد رسانه ای در میان عوامل اجرایی مدارس دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، در سال گذشته شاهد وقوع حوادث ناگواری در سطح کشور بودیم و برای مدت چند ماه در برخی نقاط کشور همچون استان کردستان گروهک های تجزیه طلب و افراد دست نشانده سعی در ایجاد آشوب و تعطیلی مدارس را داشتند.

حال و با گذشت چند ماه از این وقایع، شاهد انتشار تصویری از استعفاءنامه ی مدیر مدرسه ی یکی از شهرستانهای استان می باشیم که خیلی قابل تامل می باشد و سوال هایی را مطرح می کند که نیازمند پاسخگویی است

اولا چرا مدیرکل آموزش و پرورش اقدامی در خصوص انتخابی اصلح برای مدیریت آموزش و پرورش شهرستانهایی که غالبا دارای چالش در این زمینه بوده اند نداشته است؟

دوما چرا مدیر مدرسه در استعفاءنامه خود که مانند غلام حلقه به گوش رسانه های معاند اقدام نموده بود از مهر مدرسه استفاده کرده است که این مسئله خود تخلف اداری محسوب می گردد .

سوما چرا این استعفانامه در رسانه های معاند منتشر می گردد و چه کسی این استعفاءنامه را برای آنها ارسال کرده است؟!

چرا کسی از این مدیر به ظاهر نگران نمی پرسد که چه کرده اید که یک رسانه ضد انقلاب از شما به عنوان یک فرد شرافتمند نام می برد؟ آیا معنای شرافت را گم کرده اید یا شرافتی که شما از آن سخن می گویید با شرافتی که دین مبین اسلام می شناسد متفاوت است؟

باید گفت این مدیر محترم جزو معدود افرادی است که در دام بازی رسانه ای معاندین قرار گرفته است و برای مسئله ای که بیش از هر چیز در کانال های تلگرامی نمود پیدا کرده، قافیه را باخته است که احساس می شود باید آموزش و پرورش به دنبال برگزاری کلاس هایی برای تقویت سواد رسانه ای و جنگ رسانه ای در میان مدیران و عوامل اجرایی خود باشد تا کمتر شاهد از آن ور بوم افتادن برخی افراد باشیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9090
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.