حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
سردار مقدسی:

استراتژی دشمن ایجاد روحیه ناامیدی در ملت ایران است

  • کد خبر : 23474
  • 04 آذر 1402 - 16:23
استراتژی دشمن ایجاد روحیه ناامیدی در ملت ایران است
جانشین معاونت فرهنگی سپاه گفت: ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین آحاد مردم کشورمان، امروزه یکی از استراتژی‌های دشمنان در رویارویی با نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی سپاه عصر امروز در نشست جهاد تببین با حضور نخبگان، اندیشه‌ورزان و منتفذین که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد اظهار داشت: نخبگان در خط مقدم علمی قرار دارند و خدا را شاکریم که کلام رهبری پشت سلطه‌گران را به لرزه در می‌آورد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما از دو جهت برای سلطه‌گران دارای اهمیت بود چرا که ایران قبل از انقلاب با دو پیمان امنیتی سد نفود ابر قدرت آن زمان بود اما ایران پس از انقلاب با دو جهت برای سلطه‌گران دارای اهمیت بود.

وی گفت: تمامی دشمنی دشمنان علیه ایران زمانی رقم خورد که خواستیم از زیر یوغ دشمن بیرون بیایم که همین امر دشمنی دشمن را برنتافت.

سردار مقدسی در ادامه بیان داشت: قدرت ما از مردم است و مردم یعنی نظام و نظام یعنی مردم و دشمن به خیال خام خود فکر می‌کند می‌تواند بین این دو جدایی بیندازد.

سردار مقدسی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، غرب با وارد کردن عوامل نفوذی به دستگاه دولت می‌خواستند دوباره بر ایران تسلط پیدا کند.

وی افزود: عوامل نفوذی در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در آن زمان حضور داشتند.

سردار مقدسی گفت: در یک مصاحبه ای که آقای آیزنهاور رئیس جمهور پیشین آمریکا در سال ۱۹۵۲ انجام می‌دهد می‌گوید: نگاه کنید به نقشه‌ی جغرافیای جهان هیچ کشوری مهم‌تر از ایران بر روی نقشه جغرافیای جهان وجود ندارد. این کشور دارای نفت است اگر روزی با روسیه هماهنگ شود فاتحه غرب خوانده خواهد شد. مردم ایران مردمی هستند که در طول تاریخ جنگجو بوده اند وای بر روزی که ایران به نظامی‌گری برسد و دارای قدرت نظامی باشد.

وی یادآورشد: ایران به عنوان قلب دنیا از اهمیت ژئوپلتیکی بالایی برخوردار است و علاوه بر آن با جمعیت یک درصدی ۹ درصد منابع دنیا را در اختیار دارد.

سردار هادی مقدسی درخصوص قدرت سوم پس از انقلاب خاطر نشان کرد: قدرت و گوهر‌گرانبهایی که امام پس از انقلاب به ما ارزانی داشت مردم سالاری دینی بود.

وی افزود: در دهه اول انقلاب اسلامی نبرد آمریکایی ها با ما نبرد سخت بود اما مردم شجاعانه در برابر هرگونه ناملایمتی ها و جنگ ایستادند و امام خود را تنها نگذاشتند.

سردار مقدسی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز قدرت و جرات ایستادن در برابر غرب را پیدا کرده و روز به روز در حال پیشرفت است و این قدرت نشات گرفته از مردم و شهدا است.

وی افزود: الان مسئله دفاع برای ما راحت است و کسی جرات حمله به خاک ایران ندارد، امروز ما دارای یک قدرت نظامی بسیار بالا هستیم.

مقدسی با اشاره به اینکه صاحب این کشور مردم هستند و آنها آغازگر انقلاب بودند، گفت: تمرکز گام دوم انقلاب بر حضور پرشور جوانان مؤمن و انقلابی در پست‌های مدیریتی کلان است و با مدیریت جهادی و انقلابی می‌توانیم بر چالش‌های کشور فائق آییم.

جانشین معاونت فرهنگی سپاه با اشاره به یکی از اهداف اصلی جریان غیر انقلابی اذعان کرد: جریانات غیر انقلابی با اهداف شومی که داشتند میخواستند معیشت مردم را گروگان قرار دهند و به بهانه آن راه را برای رسیدن به اهداف بعدی خود هموار کنند.

وی اذعان کرد: قدرت ما از مردم است و این را دشمنان متوجه نشده‌اند، مردم یعنی نظام و نظام به معنای مردم است.

استراتژی دشمن، تصویرسازی غلط و غیرواقعی از کشور است

در ادامه محرم وزیری رئیس مجمع بسیجیان استان کردستان اظهار داشت: بسیج زیباترین واژه و جلوه مردم سالاری دینی، نماد وفاداری شرافت، پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب است.

وی گفت: کلید طلایی حل مشکلات کشور و چرخ دنده موتور محرکه به سمت تمدن نوین اسلامی و قلعه مستحکمی است که هرکسی به فراخور حال خود وظیفه‌ای در حفظ امنیت و رونق معیشت در این آب و خاک دارد.

وی افزود: آنچه امروز محصول و ثمره انقلاب اسلامی و حراست و پشتیبانی از آن است، گسترش عدالت اسلامی، امنیت پایدار، پیشرفت‌های علمی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و مشارکت مردم در حق سرنوشت خود است.

وزیری خاطر نشان کرد: آمریکا و مزدوران آن با ایران مقتدر سر سازگاری ندارند و مهمترین ماموریتشان تصویرسازی غلط و غیر واقعی از کشور ماست.

وی در پایان گفت: ۸۰ درصد جمعیت کشور ما بعد از انقلاب به دنیا آمدند لذا سفیران انقلاب باید این گفتمان‌ها را به این نسل با جهاد تبیین و روشنگری عیان کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23474
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.