حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

استاندار کردستان افزایش تخصیص اعتبارات ملی و استانی را پیگیری کرد

  • کد خبر : 30295
  • 22 اسفند 1402 - 11:52
استاندار کردستان افزایش تخصیص اعتبارات ملی و استانی را پیگیری کرد
استاندار کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان به منظور پیگیری تخصیص اعتبارات هزینه‌ای به استان با جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار و اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان در دیدار با رحیم ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری‌های لازم در خصوص تخصیص اعتبارات ملی و استانی را انجام دادند.

استاندار کردستان در این خصوص بیان داشت: تخصیص اعتبارات ملی و استانی نیازمند پیگیری‌های مداوم از طریق مسئولین مرتبط در مرکز است که نشست امروز در این راستا برگزار شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا اظهار داشت: علاوه بر پیگیری اعتبارات ملی، موضوع ضرورت افزایش تخصیص اعتبارات استانی نیز از موارد مطرح شده در دیدار با جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود که در این زمینه اطلاعات مورد نیاز در قالب گزارش ارائه شد.

استاندار کردستان تصریح کرد: افزایش پایه اعتبارات هزینه‌ای استان و تأمین کسری بودجه سال ١٤٠٢ مهم‌ترین محور گفتگوهای امروز با ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود که تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شد.

زارعی‌کوشا افزود: در این دیدار جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای تأمین نیازمندی‌های استان در حد مقدورات و در صورت تحقق درآمدهای کشور قول مساعد داد.

گفتنی است، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان به صورت جداگانه با حمید امانی‌همدانی معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت، رحمان پلیمی معاون توسعه مدیریت و امور مجلس، محمد تشرفی سرپرست امور برنامه و بودجه استان‌ها، حسن چنارانی رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه و سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و موضوعات کلان و همچنین کسری اعتبارات هزینه‌ای استان را پیگیری کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30295
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.