حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

اساس اقتصاد جامعه، بازوان قدرتمند کارگران است

  • کد خبر : 9764
  • 09 اردیبهشت 1402 - 13:15
اساس اقتصاد جامعه، بازوان قدرتمند کارگران است
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه اساس اقتصاد جامعه، بازوان قدرتمند کارگران است، گفت: کارگران نقش مهمی در فرایند تولید دارند و مهار تورم نیز در گرو رشد تولید است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و فرزاد پیشکاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه، با کارگران کارخانه لبنیات پاک آرا به مناسبت گرامیداشت روز کارگر دیدار کردند.

 

در این دیدار سردارحسینی با تبریک روز کارگر اظهار داشت: چرخ اقتصاد بر پایه ی توان و تلاش کارگران است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان بر مبنای دو موضوع فرهنگ و اقتصاد افزود: این دو مقوله لازم و ملزوم یکدیگر هستند چرا که اهداف عالی انقلاب و جامعه پویا و با نشاط و هماهنگ در گرو آن است.

 

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر درادامه بیان داشت:امروز شاهد آن هستیم که معاندین همه توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت این دو مقوله به کار برده اند چرا که درخشش و پیشرفت یک جامعه در پرتو احکام عالی اسلامی بر اقتصاد و فرهنگ آن جامعه است که در بخش اقتصادی و تولیدی  توسط کارگران زحمتکش رقم می خورد و در اختیار جامعه قرار می گیرد.

 

 

سردار حسینی با اشاره به اینکه کارگر در اسلام جایگاه خاص خود را دارد خاطر نشان کرد: اساس اقتصاد جامعه توسط بازوان قدرتمند کارگران انجام می‌گیرد و روز کارگر صرفا روز تکریم کارگر نیست بلکه نمادی ازغیرت، ایثار، شجاعت، شهادت و مجاهدت در راه خدا است و کارگاه مانند عبادتگاه برای کارگر است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شیرینی کار کارگر تولید انبوه است و تولید انبوه ما را از وابستگی به بیگانگان بی نیاز می کند چرا که وقتی کاری با کیفیت عالی تولید شود طبیعتا نیاز داخلی تولید رفع خواهد شد.

وی عنوان داشت: یک کارگر امروزه باید ازدانش روز برخوردار باشد چرا که برای تولید بهتر داشتن آگاهی از فن روز از  نیازهای اساسی است.

سردار حسینی در ادامه افزود: امروز کشور ما از ظرفیت و سرمایه نیروی انسانی خوبی برای تولید برخوردار است پس باید در ابعاد مختلف نیاز های جامعه تولید شود و این امر نیازمند حمایت همه مسئولین از قشر کارگر است تا با ایجاد انگیزه کارگران ما بتوانند تولیدات مناسبی را در جهت رفع وابستگی به جامعه ارائه دهند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9764
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.