حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اردوی راهیان پیشرفت؛ فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب

  • کد خبر : 24577
  • 19 آذر 1402 - 11:24
اردوی راهیان پیشرفت؛ فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب
در سال‌های اخیر دستاوردهای علمی و پیشرفت کشور صرفا از طریق اخبار و یا از زبان رهبران و مسئولان کشوری برای اقشار مختلف جامعە روایت و تبیین می‌شد و مخاطبان بە این شیوە از اخبار آخرین دستاوردهای علمی آگاە می‌شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از ایسنا، امروزە اما در کنار روایت دستاوردهای علمی کشور در حوزەهای مختلف و تبیین پیشرفت‌های انقلاب از طریق اخبار و سخنرانی، حضور فیزیکی مخاطبان در کنار دستاوردها، بیش از پیش بە روشنگری و تبیین حقایق در جامعە کمک خواهد کرد.

امروزە گفتمان دولت بە سمت جهاد تبیین و روایت دستاوردها و پیشرفت‌ها سوق پیدا کردە و با ابلاغ طرح‌ها و برگزاری اردوهای مختلف در صدد آشنایی هرچە بیشتر نسل جوان با دستاوردهای انقلاب است.

برگزاری اردوی راهیان پیشرفت بە پیشنهاد و تاکید ریاست محترم جمهوری گامی اثر بخش در زمینە تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بە نسل جوان است.

اعزام ۵۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی کردستان بە قلب رآکتور هستەای ایران

معاون فرهنگی دانشگاە علوم پزشکی کردستان گفت: هدف اصلی از اردوی راهیان پیشرفت، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که باتوجه به پیشرفت کشور در عرصه علمی، لازم است که این دستاوردها در قالب اردوی راهیان‌ پیشرفت بیان شود.

محمود کلاە‌دوزان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی یک هفتە اخیر ٥۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی استان کردستان به اردوی راهیان پیشرفت اعزام و از قلب رآکتور هستەای ایران بازدید کردند.

وی عنوان کرد: هدف اصلی از اردوی راهیان پیشرفت، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که باتوجه به پیشرفت کشور در عرصه علمی، لازم است که این دستاوردها در قالب اردوی راهیان‌ پیشرفت بیان شود.

کلاە‌دوزان ادامە داد: بنابر فرمودە مقام معظم رهبری یکی از رسالت‌های مهم اجتماعی ما و دست‌اندرکاران برنامەهای اجرایی و برنامەریزی کشور جهاد تبیین است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای جهاد تبیین در کشور، طرحی بە عنوان طرح راهیان پیشرفت بە دانشگاەها ابلاغ شد، کە شامل اردوهای تبیینی برای اقشار مختلف جامعە از جملە دانشجویان، اساتید، کارمندان و … است کە دستاوردهای چهل سالە انقلاب در حوزەهای مختلف تکنولوژی، آموزشی، علمی، دفاعی و … را تبیین می‌کند.

کلاە‌دوزان بیان کرد: سفر دور اول دانشجویان علوم پزشکی کردستان بە مرکز انرژی اتمی نیز در راستای اجرای طرح راهیان پیشرفت برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در سفر دور اول بالغ بر ۵۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی کردستان از مرز انرژی اتمی کشور بازدید و امیدواریم برای دورەهای بعدی نیز گروەهای بیشتری از دانشجویان را بە این اردو اعزام کنیم.

کلاە‌دوزان اضافە کرد: همچنین دانشجویان دانشگاە علوم پزشکی کردستان با همکاری و هماهنگی‌های بین بخشی از چندین واحد صنعتی استان شامل شرکت تراکتور سازی، پتروشیمی و … بازدید کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24577
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.