حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسران کشور در سنندج برگزار شد

  • کد خبر : 5595
  • 06 بهمن 1401 - 20:02
اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسران کشور در سنندج برگزار شد
استعدادهای زیر ۱۶ سال والیبال سه استان کردستان، کرمانشاه و همدان امروز پنجشنبه در قالب چهارمین اردوی گزینشی تیم ملی، استعدادهای خود را در سنندج به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال کشور در این ارتباط اظهار کرد: فرآیند ثبت‌نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر (متولدین ۱۱ دی‌ماه ۱۳۸۶ به بعد) در فراخوانی از ۲۶ آذرماه تا سوم دی‌ماه برگزار شد و حدود یک‌هزار بازیکن از سراسر کشور برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

آرش صادقیانی افزود: صحت‌ سنجی بازیکنان داوطلب حضور در این تیم از نظر میزان قد و تاریخ تولد از ۱۰ تا ۱۷ دی ازسوی هیات‌های استانی انجام و فهرست تایید شده نهایی برای فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم ملی زیر ۱۶ سال ارسال شد.

وی یادآوری کرد: چهارمین اردوی گزینشی تیم ملی زیر ۱۶ سال پسر ایران از ساعت ۱۱ امروز در خانه والیبال مجموع ورزشی تختی شهر سنندج آعاز بکار کرد و ۲۲ استعداد از استان‌های کرمانشاه، کردستان و همدان برای انتخاب به این اردوی یک روزه دعوت شدند.

به گفته سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال کشور، مرحله نهایی اردوی ملی پوشان با حضور بیش از ۳۰ والیبالیست اواخر اسفند در تهران برگزار می‌شود.

️مهدی محمدی، شایان یوسفی، محمد یاسر نوری، حسین کیانی، علیرضا احمدی، امیررضا خسروی، صدرا حمزه‌ای و علیرضا محمدی هشت بازیکنی هستند که از استان کرمانشاه به این اردو دعوت شدند.

از استان همدان هم ۶ بازیکن به نام‌های آرسام ترکاشوند، نیما پندار، دانیال حسینیان، ماهان الماسی، سید متین زمانپور و ایلیا متین در چهارمین اردوی گزینشی حضور دارند.

️علی قنبری، دانیال حاجیان، آرین شاه‌ویس زاد، سهند رنجبری، محمدحسین عربیان، آژوان مرادی، سروش سلطان پناهی و امیررضا رضایی هم هشت بازیکن دعوت شده از کردستان به چهارمین اردو هستند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5595
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.