حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
امام جمعه سنندج:

ادعای دفاع از حقوق بشر آمریکا ادعایی دروغین است

  • کد خبر : 20167
  • 05 آبان 1402 - 13:50
ادعای دفاع از حقوق بشر آمریکا ادعایی دروغین است
امام جمعه سنندج با بیان اینکه تاکنون حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه حدود هشت هزار نفر شهید و ۲۰ هزار مجروح به همراه داشته است، گفت: رژیم صهیونیستی در بمباران‌ها از بمب‌های آمریکایی که در هیروشیما استفاده شده، برای قتل‌عام مردم بی‌گناه غزه استفاده می‌نماید و این ادعای دروغین آمریکا در دفاع از حقوق بشر را ثابت می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در بمباران‌ها از بمب‌های آمریکایی که در هیروشیما استفاده شده، برای قتل‌عام مردم بی‌گناه غزه استفاده می‌نماید که نشان از دروغ بودن ادعای دفاع از حقوق بشر آمریکا دارد.

وی با بیان این سوال که سازمان ملل و حقوق بشر چرا در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند، ادامه داد: تاکنون حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه حدود هشت هزار نفر شهید و ۲۰ هزار مجروح به همراه داشته که بسیار دردناک است.

امام جمعه سنندج بر لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: دنیای اسلام بداند نقشه دشمن، نابودی دین و مسلمانان است؛ بنابراین دولت‌های اسلامی باید هوشیار بوده و در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستند.

به گفته وی اسلام هیچگاه موافق آوارگی، کشتار و خون‌ریختن یک نفر هم نیست و دشمنان دین در حال توطئه هستند و باید مسلمانان جهان اسلام از خود دفاع کرده و به پا خیزند.

خطیب جمعه سنندج، شعار دادن صرف و سخن گفتن را ناکافی دانست و خواستار حمایت عملی کشورهای اسلامی از مردم فلسطین و قطع رابطه با رژیم صهیونیستی شد.

ماموستا رستمی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان کردستان اظهار داشت: در آینده‌ای نزدیک آیت‌الله رئیسی سومین سفر خود را نیز به استان کردستان انجام خواهد داد که این مسئله نشان از تلاش دولت برای توسعه منطقه دارد.

وی گفت: سفر رئیس جمهور به کردستان نوید اتفاقات خوب و توسعه استان را می‌دهد و مردم باید برای استقبال گرم از آیت‌الله رئیسی آماده باشند.

امام جمعه سنندج خواستار حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور شد و گفت: از عموم مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان کردستان که همواره حماسه خلق کرده‌اند، جهت میزبانی باشکوه از رئیس‌جمهور دعوت می‌شود.

رستمی یادآور شد: در سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به کردستان، طرح‌های بسیار مهمی از جمله راه‌آهن همدان – سنندج به بهره‌برداری می‌رسد که باعث توسعه اقتصادی استان خواهد شد.

وب ذر پایان با تأکید بر اینکه دولت زمینه اشتغال و مسکن جوانان را فراهم کند، گفت: امیدواریم با تلاش و دلسوزی مسئولان وضعیت معیشتی مردم بهبود یابد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20167
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.