حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

۳۶ جایگاه عرضه بنزین در کردستان به مردم خدمات می‌دهد

  • کد خبر : 25309
  • 27 آذر 1402 - 13:05
۳۶ جایگاه عرضه بنزین در کردستان به مردم خدمات می‌دهد
مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی کردستان گفت: از ۸۹ جایگاه عرضه بنزین در استان ۳۶ جایگاه آن در مدار استفاده بوده و به مردم خدمات می دهد و سوخت به اندازه کافی در دسترس شهروندان است و هیچگونه مشکلی در عرضه بنزین در جایگاه ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی،  مولفه اساسی در امنیت هر کشوری حضور مردم در صحنه است که همواره با بصیرت و هوشمندانه وجود داشته است، اما دشمن چندین سال است که با روش‌های مختلفی به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و هربار با شیوه‌هایی می‌خواهد به این اهداف شوم خود برسد لذا دست‌های پشت پنهانی همواره با دشمنی خود می‌خواهند ایران به چیزی تبدیل شود که خودشان می‌خواهند.

بار دیگر سوخت سوژه دشمنان شد و هر بار تعطیلی برخی جایگاه‌های سوخت و صف‌های خودروها در پمپ بنزین‌ها، زمزمه سهمیه‌بندی جدید و یا گرانی بنزین را تقویت می‌کرد هر چند به زودی با تکذیب مسئولان در سطوح مختلف مواجه شد اما امروز مشکل فنی در جایگاه‌های سوخت در کشور سبب تعطیلی برخی از جایگاه‌ها شد.

 یک گروه هکری وابسته به اسراییل موسوم به «گنجشک درنده» مدعی شد که جایگاه‌های سوخت در بخش‌های عمده‌ای از ایران را مختل کرده است.

تایمز آو اسراییل به نقل از بیانیه این گروه هکری که به زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است، نوشت که «این حمله سایبری پاسخی به اقدامات ایران در منطقه بوده است»!

امیدواریم این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود

جهانبخش نوکانی مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها رخ داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: از ۸۹ جایگاه عرضه بنزین در استان ۳۶ جایگاه آن در مدار استفاده بوده و به مردم خدمات می دهد.

وی اظهار کرد: همکاران فنی شرکا در جایگاه ها حضور دارند و بر تعداد جایگاه های در مدار اضافه می کنند.

وی ادامه داد: سوخت به اندازه کافی در دسترس شهروندان است و هیچگونه مشکلی در عرضه بنزین در جایگاه ها وجود ندارد.

نوکانی تصریح کرد:  کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25309
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.