حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
استاندار کردستان اعلام کرد:

اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان سنندج

  • کد خبر : 7117
  • 08 اسفند 1401 - 10:36
اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان سنندج
 استاندار کردستان گفت:اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان سنندج هم در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا، امروز دوشنبه(۸ اسفندماه) در نشست بررسی روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان کردستان، اظهار کرد: اعتبارات اجرای مصوبات سفر رئیس جمهوری به کردستان از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان، وزارت نفت و ستاد اجرایی تاکنون تخصیص پیدا نکرده است که مکاتبات لازم در این خصوص انجام داده‌ایم.

وی افزود: در زمینه تحقق تعهدات استانی هم با توجه به منتفی شدن ایجاد صندوق عدالت و پیشرفت هنوز اعتباری اختصاص پیدا نکرده است.

زارعی کوشا بیان کرد: کردستان جزو آخرین استان‌های مقصد سفر ریاست جمهوری بود و این سفر بعد از ترسیم بودجه ملی و استانی انجام گرفت بر همین اساس اختصاص ردیف اعتباری برای اجرای این مصوبات در بودجه امسال دیده نشده است.

وی در ادامه گفت: شهرداری سنندج از محل اعتبارات داخلی کار را پیش برده و احداث پروژه مجتمع فرهنگی هنری پارک شهدا که آماده بهره‌برداری بوده از اقدامات ارزشمند شهرداری است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات مصوبات سفر هرچه زودتر بازارچه صنایع دستی بانوان سرپرست خانوار در همین محدوده راه‌اندازی شود.

استاندار کردستان افزود: اختصاص اعتبارات از محل اعتبارات استانی برای اجرای این مصوبات در بودجه سال آینده دیده می‌شود.

زارعی کوشا اعلام کرد: اختصاص ۵ میلیارد تومان برای تکمیل پارک بانوان سنندج هم در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.

وی افزود: در مجموع ۱۷ هزار میلیارد تومان رقم مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان است که تاکنون حدود ۲ هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

استاندار کردستان افزود: با توجه به اهتمام فرهنگی خوبی که در شهرداری و شورای شهر سنندج وجود دارد کار متوقف نشده و از محل اعتبارات داخلی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: اقدامات حوزه زنان و خانواده در استان چه در حوزه زیرساخت‌های عمرانی و چه برنامه‌های فرهنگی به مصوبات متوقف و محدوده نشده است.

وی یادآور شد: سهم مناسبی از تسهیلات تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ برای حوزه بانوان و توانمندسازی آنها اختصاص داده‌ایم که نتایج خوبی در توانمندسازی بانوان به ویژه زنان سرپرست خانوار در سطح استان داشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7117
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.