حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان دهگلان

  • کد خبر : 3910
  • 22 آذر 1401 - 8:28
اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان دهگلان
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان از اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای آسفالت روستاها در نظر گرفته شده است.

رحمان سلیمانی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار کردتودی با بیان اینکه در سال جاری طرح هادی در ۱۵ روستای شهرستان دهگلان اجرایی شده است اظهار داشت: این طرح در ۱۳ روستا برای اولین بار اجرایی می شود و روستای کاکو سفلی نیز یکی از روستاهایی است که این طرح در آن روستا در حال اجرا می باشد.

وی با اشاره به اعتبار درنظر گرفته شده در راستای اجرای طرح هادی افزود: اعتباری که برای روستاهای شهرستان دهگلان در سال جاری در نظر گرفته شده است در بخش جدول گذاری و سنگ فرش بالغ بر ۵ میلیارد تومان و در اجرای آسفالت سطح معابر روستاها در ۱۳ روستا به مساحت ۹۰ هزار متر مربع حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

دهیار روستای کاکو سفلی در گفتگو با خبرنگار ما انتظارات اهالی روستا در راستای اجرای طرح هادی را بیان کرد و گفت : از مسئولین انتظار می‌رود تا مسیر اجرای کامل طرح هادی را ادامه داده و به پایان برسانند

وی ادامه داد: این روستا از امکانات برق ، آب ، گاز و تلفن بهره مند بوده اما هنوز دارای مشکلاتی است که همت و پشتکار مدیران و مسئولان را می‌طلبد.

یکی از ساکنان این روستا نیز با ابراز رضایت از اجرای طرح هادی گفت: تا قبل از اجرای طرح هادی ، وضعیت روستا نامنظم بود و در طول سال با مشکلات عبور و مرور بخصوص در فضل زمستان روبرو بودیم اما هم اکنون تردد در روستا بسیار راحت شده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3910
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.