حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اختصاص ٣٧ میلیارد تومان به دو طرح گردشگری در کردستان

  • کد خبر : 10750
  • 27 اردیبهشت 1402 - 8:17
اختصاص ٣٧ میلیارد تومان به دو طرح گردشگری در کردستان
معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از اختصاص ٣٧ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ١٨ به دو طرح گردشگری در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، آرمان وطن‌دوست در جریان بازدید از روند اجرای طرح‌های گردشگری استان که با همراهی اکیپ نظارت بر تسهیلات پرداخت شده از محل اعتبارات تبصره ۱۸  در سنندج انجام شد، اظهار کرد: برای تکمیل دو طرح گردشگری در دست ساخت توسط بخش خصوصی شامل یک هتل چهار ستاره و یک مجتمع گردشگری  با ٦٥ درصد پیشرفت فیزیکی، ٣٧ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ پرداخت می‌شود.

آرمان وطن‌دوست در جریان بازدید از روند اجرای طرح‌های گردشگری استان که با همراهی اکیپ نظارت بر تسهیلات پرداخت شده از محل اعتبارات تبصره ۱۸  در سنندج انجام شد، اظهار کرد: برای تکمیل دو طرح گردشگری در دست ساخت توسط بخش خصوصی شامل یک هتل چهار ستاره و یک مجتمع گردشگری  با ٦٥ درصد پیشرفت فیزیکی، ٣٧ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۸ پرداخت می‌شود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این طرح‌ها، برای بیش از ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه کردستان از جمله استان‌های موفق در جذب تسهیلات تبصره ١٨ در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی است، افزود: تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات حداکثری، زمینه بهره‌مندی هر چه بیشتر برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زمینه اشتغال را در استان فراهم کنیم.

وطن‌دوست یادآور شد: این بازدید با هدف حمایت از فعالان این حوزه و کمک به تقویت زیرساخت‌های گردشگری با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اداره‌کل امور اقتصادی ودارایی، اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بانک‌های عامل، ادارات نظارتی و کارشناسان حوزه گردشگری و سرمایه‌گذاری استان انجام شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10750
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.