حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خبرداد:

اختصاص اعتبارات جهشی جهت رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان

  • کد خبر : 8138
  • 07 فروردین 1402 - 8:57
اختصاص اعتبارات جهشی جهت رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبارات جهشی جهت رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی دهگلان با بیان این خبر افزود: بر این اساس ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار جهت رفع تنش آبی و آبرسانی در قالب ۷ مجتمع هزینه خواهد شد.

وی به فعالیت های انجام گرفته در سال گذشته اشاره نمود و افزود: در زمینه جذب اعتبارات طرح هادی در بین ۵۳ بخشداری استان کردستان بخشداری بخش مرکزی توانست بیشترین اعتبارات طرح های هادی را در بخش مرکزی جذب و هزینه کند.

اوسطی در ادامه با اشاره به تأمین لوله فاضلاب، از جهش چند برابری تامین لوله فاضلاب برای روستاها خبرداد و بیان کرد: این مقدار لوله بین روستاهای بخش مرکزی و بلبان آباد جهت دفع فاضلاب بصورت بهداشتی توزیع شده است.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از توزیع کود کشاورزی در بین کشاورزان شهرستان های قروه و دهگلان هم اشاره و عنوان نمود: در این زمینه هم نسبت به گذشته در حوزه توزیع کود شیمیایی رکورد زدیم و توانستیم کلیه نیازهای کشاورزی شهرستان را مرتفع کنیم .

اوسطی در ادامه به حوزه راه های روستایی هم گریزی زد و در ادامه گفت: توانستیم ۷ روستا را صرفا با یک تعامل بین بخشی، زیر سازی کرده و مشکلات تعداد زیادی از روستاهای محروم را برطرف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اراده ایجاد شده برای اتمام آسفالت راه های روستایی طی دو سال آینده در دو شهرستان در صورت همکاری پیمانکاران این وعده را محقق خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8138
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.