حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمیون ۳ در بیجار برگزار شد

  • کد خبر : 14923
  • 15 مرداد 1402 - 12:57
اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمیون ۳ در بیجار برگزار شد
اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمیون ۳ با حضور بیش از 500 نفر از اعضای گروه‌های بسیجی شهرستان بیجار صبح امروز یکشنبه در سالن شهید رحمانی سپاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از بیجار، فرمانده سپاه بیجار در آیین اختتامیه با اشاره به اینکه امام راحل جهادگران را سنگرسازان بی سنگر لقب دادند، اظهارکرد: این لقب بزرگترین مدال افتخار بر گردن جهادگران است.

سرهنگ حسین رجب پور گفت: رزمندگان جهادی در طول هشت سال دفاع مقدس بدون توجه به جان ومال خود به عنوان بزرگترین سرمایه در خط مقدم جبهه حضور داشتند و با ایثار و رشادت مسیر را می شکافتند و نخستین گروهی بودند که خود را به خطوط مقدم جبهه می رساندند تا برای رزمندگان استحکامات ایجاد کنند.

وی افزود: این شهدا و جهادگران در زمان جنگ جلوتر از همه ایستادند و بدون منت از جانشان گذشتند و خدمت صادقانه کردند بدون اینکه اجری بخواهند و امروز همچنان خدمت بی‌منت می کنند زیرا این کار جهادگران برگرفته از منش حضرت زهرا(س) است و نیروهای بسیجی معتقدند تا وقتی در مسیر حضرت زهرا(س) حرکت کنیم، پیروز خواهیم ماند.

سرهنگ رجب پور با اشاره به اینکه جریان جهاد سازندگی یک روز در این کشور نابود شد، افزود: تفکرات لیبرال جریان عظیم مردمی اثرگذار بسیج سازندگی را در سال ۶۲ مورد هجمه قرار دادند و درسال ۷۹ تیرخلاص به این جریان زدند تا نهادهای انقلابی را به وزارتخانه تبدیل کنند که نقش مردم و اتصال بین امام و امت را قطع نمایند اما امروز جریان جهادی با همان چهار عنصری که مقام معظم رهبری در سال ۶۲ به آن تاکید داشتند فعال شده است.

فرمانده سپاه بیجار افزود: مردمی بودن، خدمت بی منت، استفاده از ظرفیت متخصصان و تخصص گرایی و وابسته نبودن به ساختارهای دولتی به حرکت خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی باید مردمی بماند و اتصال به هیچ جریان سیاسی نداشته باشند، توضیح داد: مردم به عنوان اصل اساسی جهاد، در ارائه خدمت بی منت اساس کار جهادگران است که به دنبال اهداف سیاسی و دنیایی نیستند و خدمت بی منت ارائه می‌دهند.

سرهنگ رجب پور تصریح کرد:ما باید پرچم بن بست شکنی را بر سردست بگیریم و با توسل به نماد کرم حضرت فاطمه زهرا (س) حرکت کنیم، گروهای جهادی در راستای محرومیت زدایی، مردم داری و مردم یاری فعالیت دارند.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی(ره)، شهدای صدر اسلام تا کنون و بخصوص ۴۵۰ شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس شهرستان بیجار، افزود: امنیت، آسایش، رفاه و هر چه چیزی که امروز داریم مدیون خون شهدا، جهاد، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و جهادگران است، حجاب و عفاف میراث گرانبهایی شهدا است که امروز در دست ما به امانت است.

فرمانده سپاه بیجار گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس همچنین در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، امنیت کشور و سلامت مردم جهادگران بدون منت تلاش کردند و برای پایداری نظام جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند، برخی از جهادگران نیز همچنان در حال کار و تلاش هستند تا با موفقیت بیرون بیایند.

وی با اشاره به اینکه جهاد اکبر یعنی کینه دشمنانی که در دل و وجود تک تک جهادگران وجود دارد، در واقع درجهاد اکبر عبور از سختی و تهدیدها و عبور از تحریم‌ها راز و رمز موفقیت است، تاکید کرد: خدمت به مردم را به فرموده مقام معظم رهبری بالاترین جهاد است، جهادگران در طول ۲ دهه گذشته خدمات متعدد در راستای محرومیت زدایی، مردمداری و مردم یاری و مردم نوازی ارائه دادند و هر جا که نیاز به حضورشان بود حضور و فعالیت ارزشمندی داشتند.

در پایان این آیین، با حضور مسئولین شهرستانی از جهادگران فاطمی ۳ بیجار تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14923
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.