حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

اجرای پویش عید تا عید به نفع مددجویان بهزیستی در کردستان

  • کد خبر : 13061
  • 11 تیر 1402 - 7:53
اجرای پویش عید تا عید به نفع مددجویان بهزیستی در کردستان
مدیرکل بهزیستی کردستان با اشاره به آغاز پویش"عید تا عید" (قربان تا غدیر)در راستای کمک به نیازمندان همزمان با عید سعید قربان،گفت: این پویش با هدف جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در استان آغاز شده و تا عید سعید غدیر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان حسین رسولی اظهار کرد: این پویش با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان و با هدف هدایت و ترغیب به جلب و جذب مشارکت‌های مردمی با اتخاذ رویکرد تعاملی با نهادها، سازمان‌های حمایتی و شرکای اجتماعی بویژه اصناف، بانک ها و بنگاه‌های اقتصادی، خیرین،گرو های مردمی و جهادی و آحاد مردم اجرا می شود.

وی تامین هزینه‌ای درمانی، معیشتی، تحصیلی، جهیزیه و کمک به اشتغال جامعه هدف بهزیستی با رعایت حرمت انسانی افراد زیر پوشش، ارتقای سطح کمی و کیفی، جلب و جذب مشارکتهای مردمی، جلب و جذب مشارکت‌های داوطلبانه حجاج و خیرین در خصوص تامین نیازهای جامعه هدف بهزیستی را از جمله اهداف این طح اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی کردستان ادامه داد: جذب حداکثری مشارکت‌های مردمی در راستای ارتقاء سطح زندگی مددجویان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشارکتی، مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت سازمان از طریق توزیع گوشت قربانی، پرداخت کمک هزینه معیشتی، اقلام و بسته‌های معیشتی و تهیه وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی به شیوه‌های جلب و جذب مشارکتهای مردمی در استان در قالب این طرح اظهار کرد: مردم می توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و موسسات خیریه فعال در سطح استان در این پویش شرکت کرده و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۲۲۲۸۸* ۶۶۵۵*، شماره حساب۴۱۶۴۰۳۴۵۴۱۷۰۶۱۰۰ و شماره کارت ۶۷۸۴-۷۱۸۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مبلغ اهدایی خود را تقدیم نیازمندان کنند.

رسولی یادآور شد: همچنین افراد خیر و نیکوکار استان می توانند برای تحویل کمک‌های غیرنقدی، اقلام و بسته‌های غذایی و نذورات هیات‌های مذهبی، خیرین، حجاج و آحاد افراد جامعه از طریق مراجعه حضوری به ادارات بهزیستی،مراکز مثبت زندگی و موسسات خیریه در سطح استان مراجعه کنند.

در حال حاضر هشت درصد جمعیت استان کردستان شامل حدود ۲۵ هزار خانوار مستمری بگیر و ۲۸ هزار خانوار غیر مستمری بگیر زیرپوشش خدمات حمایتی بهزیستی هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13061
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.