حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
1
رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان خبر داد:

اجرای طرح سفر کارت برای اولین‌بار در کردستان

  • کد خبر : 18911
  • 19 مهر 1402 - 13:45
اجرای طرح سفر کارت برای اولین‌بار در کردستان
رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از اجرای طرح سفر کارت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، تیمور خالدی در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و فعالان بخش خصوصی استان برگزار شد گفت: علاقمندان به مسافرت و گردش از این پس می‌توانند در قالب سفر کارت، برای انجام سفرهای خود وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان اظهار کرد: هم‌اکنون هماهنگی و عقد قرارداد میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال انجام است که به زودی نهایی خواهد شد.

وی هدف ا ز اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط اجتماعی، رونق بیشتر سفر و ایجاد محرک در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: زمانی که یک گردشگر قصد سفر دارد، باید به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کرده و او را به این بانک معرفی ‌کنند.

خالدی یادآور شد: پرداخت این تسهیلات به دوشکل سفرکارت و حمایتی است که تا سقف ١٠٠ میلیون تومان به گردشگران داده می‌شود و نحوه بازپرداخت آن هم به‌صورت ٦ ماهه و ٢٠ ماهه با نرخ سود ٤ درصد است.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان بیان کرد: بانک طرف قرارداد هم ظرف مدت ۵ روز به درخواست گردشگر متقاضی دریافت این تسهیلات پاسخ می‌دهد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ٥٩ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به‌صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18911
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.