حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

اجرای بیش از ۹۲ برنامه در ایام‌ الله دهه مبارک فجر در شهرستان دهگلان

  • کد خبر : 5186
  • 01 بهمن 1401 - 8:43
اجرای بیش از ۹۲ برنامه در ایام‌ الله دهه مبارک فجر در شهرستان دهگلان
دبیر فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از اجرای بیش از 92 برنامه در ایام‌ الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبرداد

به گزارش خبرنگار کردتودی، شامگاه روز گذشته جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر در فرمانداری شهرستان دهگلان برگزار شد.

در این مراسم جبار مفاخری دبیر فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان با بیان اینکه در یک سال اخیر مجریان نظام سلطه با فضاسازی و جنگ روانی گسترده به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به رهبری آمریکا با عبور از هنجارهای بین المللی و نقض برجام، جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی در جهت ایجاد شکاف بین ملت و دولت و فروپاشی نظام سیاسی ایران به راه انداختند.

وی با بیان اینکه دهه مبارک فجر امسال بسیار با اهمیت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود افزود: بیش از ۹۲ برنامه در دهه مبارک فجر سال جاری برنامه‌ریزی شده است که ضروری است تا همه دستگاه‌ها و ادارات شهرستان نیز جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه‌ها تلاش نمایند

مفاخری افزود: از بخشداران و دهیاران روستاها در اجرای برنامه‌ها انتظار داریم که همکاری لازم را با ما داشته باشند.

وی همچنین گلایه‌ای از اداره ورزش و جوانان داشت و در ادامه بیان کرد: متاسفانه حضور جوانان در شهرستان بسیار کم رنگ بوده و لازم است که اداره ورزش و جوانان مدیریت و تدابیر لازم را در این خصوص داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر توسط رسانه‌ها و در فضای مجازی باید کامل پوشش داده شود، خاطرنشان کرد : متاسفانه در مسئله آموزش مردم در بحث آگاه‌سازی و جهاد تبیین کم کاری شده و از اقدامات انجام شده در ۴۴ سال گذشته اطلاع کافی موجود نیست.

حمیدرضا معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با رهبری حکیمانه حضرت امام راحل (ره) به پیروزی رسید که این انقلاب نشات گرفته از انقلاب عاشورا بوده است.

وی اظهار کرد: ایام دهه فجر نقطه عطف انقلاب اسلامی و متعلق به همه مردم بوده و یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا است.

فرماندار دهگلان دهه فجر را فرصت مناسبی برای انعکاس دستاوردهای دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و در ادامه افزود: برنامه های دهه فجر باید به شکل منسجم و باشکوه برگزار گردد و روحیه امید و نشاط به عنوان یک اولویت در جامعه ترویج پیدا کند.

وی همچنین بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، این انقلاب بی نام امام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

فرماندار دهگلان گفت: از ادارات و مؤسسات و نهادهای دولتی انتظار می رود تا جلسات داخلی جهت هماهنگی برگزار گردد و حضور تمامی مدیران مسئولان ادارات در مراسم ها و جلسات لازم و ضروری است.

معتصمی مطرح کرد: از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار می رود که در ایام دهه مبارک فجر هر روز دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران را در برنامه خود داشته باشد.

وی در ادامه گفت: آنلاین و در دسترس بودن و حضور مدیران ادارات جهت خدمت مردم و همچنین آمادگی کامل آنها امری بسیار مهم و ضروری است.

فرماندار دهگلان عنوان کرد: ادارات خدمات رسان با تجهیزات کامل مراسمات و برنامه های ایام دهه مبارک فجر را پوشش کامل داده و مدیران ، کارمندان ، پرسنل ادارات سطح شهرستان مؤظف به شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال هستند و باید حضور حداکثری داشته باشند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5186
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.