حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

اجرای بیش از هزار پروژه عمرانی در روستاهای کردستان

  • کد خبر : 9701
  • 07 اردیبهشت 1402 - 8:50
اجرای بیش از هزار پروژه عمرانی در روستاهای کردستان
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان گفت: سال گذشته هزار و ۳۷۸ پروژه عمرانی در روستاهای استان توسط دهیاری‌ها و دستگاه های اجرایی اجرا شد.

سیروان بهرامی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار کرد: از این تعداد پروژه هزار و ۳۳ مورد به ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۲۹ میلیون تومان توسط دهیاری‌ها و ۳۴۵ پروژه به ارزش ۷۹۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان توسط دستگاه‌های اجرایی اجرا شد.

وی رشد ۱۰۳ درصدی واریزی اعتبارات، به روز رسانی اطلاعات مربوط به ثبت اموال دهیاری‌ها، معرفی ۱۶۵ دهیار برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه و تشکیل کمیته استانی تسهیلات دهیاری‌ها و معرفی ۱۲ طرح سرمایه‌گذاری و درآمدزا به کمیته ملی وام دهیاری‌ها را از دیگر اقدامات دفتر امور روستایی استانداری کردستان در سال گذشته اعلام کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کردستان اضافه کرد: رفع مشکل فاضلاب ۵۲ روستا، خرید و نصب ۴۳۳ متر گاردریل ریل در محور بوریدر – بیساران به منظور ایمن‌سازی جاده، پیگیری ۱۰۴ مورد وضعیت استقرار دهیاری‌های تازه تاسیس، نوسازی ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات دهیاری‌ها و واگذاری ۶ دستگاه نیسان کمپرسی حمل زباله ۶ روستا از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته بود.

وی با اشاره به پیگیری و صدور کارت شناسایی برای چهار هزار و ۳۵ نفر از اعضای شورای اسلامی روستایی دوره ششم، اظهار کرد: معرفی ۱۳۸ نفر برای طی کردن فرایند صدور حکم دهیار، پیگیری مشکلات ۴۲۰ نفر از متقاضیان روستایی در سامانه سامد و برگزاری سفر آموزشی برای ۹۵ دهیار زن و مرد به مقصد استان های سمنان و گرگان سال گذشته انجام شد.

بهرامی، برگزاری دوره آموزشی آشنایی با وظایف و اختیارات شوراها برای اعضای شوراهای روستاهای استان بصورت مجازی، ارجاع سه فقره پرونده تخلف به شورای حل اختلاف استان و رأی صادر شده برای ۲ فقره پرونده، بروزرسانی سامانه جامع اطلاعات آماری آبادی‌های کشور و آموزش هزار و ۵۰۰ نفر از دهیاران و اعضای شوراها اسلامی بخش و روستاهای تابعه استان را از دیگر اقدامات انجام شده اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9701
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.