حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
صبح امروز برگزار شد؛

اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان سنندج

  • کد خبر : 17614
  • 05 مهر 1402 - 10:56
اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان سنندج
اجتماع بزرگ جوانان نقش ‌فرین گام دوم انقلاب اسلامی در شهرستان سنندج با حضور سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان برگزار شد.

گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، تبیین چشم‌اندازهای آینده و توصیه‌درباره آینده انقلاب اسلامی در هفت موضوع علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب بود، اگرچه مخاطب بیانیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی امت اسلامی است، اما هسته اصلی مخاطبان را در این بیانیه جوانان تشکیل داده‌اند و این مهم تا جایی پیش می‌رود که بعدها رهبر انقلاب برای برون رفت از مشکلات به تشکیل یک دولت جوان انقلابی و حزب اللهی توصیه می‌کند.

امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس نوجوانان و جوانان کردستانی در جمعی پرشور دور هم جمع شده بودند که بگویند تا پای جاندر راستای بیانیه گام دوم انقلاب نسبت به فرامین رهبری قدم خواهند برداشت و پای عهد خود خواهند ایستاد.

حال که قرار است جوانان در چهل ساله دوم به عنوان سکاندار اصلی در جامعه نقش آفرینی کنند، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در شهرستان سنندج با حضور سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد که خودشان را برای مسؤولیت‌هایی سنگین در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی آماده کنند.

وظیفه‌ دانش‌آموزان، تلاش برای پیش‌برندگی انقلاب در تمام صحنه‌هاست

سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: مردم ما در دوران دفاع مقدس انقلابی را شکل دادند که همه اجزا و تشکل آن بر مبنای تعالیم اسلامی شکل گرفت و برای پایداری این انقلاب، جوانانی از جای جای کشور آمدند و در مقابل دشمنان ایستادند تا از دین، اسلام و ارزش‌های خود دفاع کنند.

وی گفت: در شرایطی انقلاب ما به پیروزی رسید ‌که در دوره ستمشاهی همه چیز در اختیار استکبار بود و هیچ توانی برای پیشرفت مملکت نگذاشتند و ملت ما با شرایط سختی همراه بودند اما امام آمد و با پشتیبانی مردم، استقلال و آزادی را سرلوحه این حکومت قرار داد.

وی گفت: آمریکایی‌ها همه منابع را در زمان ستمشاهی در اختیار داشتند حتی ارتش ما هیچ اجازه‌ای برای حرکت نداشتند اما انقلاب کردیم که روی پای خود بایستیم، چرا که آمریکایی ها آمدند و رژیم صدام همراه ۱۸ کشور دنیا را پشتیبانیکردند و به خاک ما حمله‌ور شدند به جُرم اینکه ما انقلاب کردیم.

سردار گشتاسبی ادامه داد: جنگ ۸ ساله ی دفاع مقدس شاید به ظاهر ناراحت کننده به نظرآید اما در درون آن ثابت کردیم که می‌توانیم از شرف، حریت و ارزش‌های اسلامی خود دفاع کنیم.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی با افتخار به واسطه جوانان غیور و توانمند در دنیا حرف برای گفتن دارد، گفت: در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی و غیره به پشتوانه جوانان غیور و انقلابی به جایگاه بالایی رسیده و این پیشرفت موجب خشم دشمنان شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: اراده ملت ایران بر این شد که بمانند و استقامت کنند و تودهنی محکی بر دهن آمریکایی بزنند، چرا که استکبار به این نتیجه رسید که در مقابل قدرت نظام اسلامی نمی‌توانند کاری انجام دهد لذا جوانان ما را مورد هجمه قرار داده اند و ‌می‌خواهند یأس و ناامیدی را بر جامعه تزریق کنند و هر روز با اشکال مختلف پا به میدان می‌گذارند، اما به فضل خداوند جوانان و نوجوانان ما با علم و دانش و موفقیت های علمی خود در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه وظیفه‌ی دانش‌آموزان، تلاش برای پیش‌برندگی انقلاب در تمام صحنه‌هاست گفت: امروز کشور ما کشوری قدرتمند و قوی است لذا با علم و دانش طومار استکبار را باید به خاک مالید.

سردار گشتاسبی در پایان گفت: جوانان کُردستانی در همه رشته‌های علمی حرف برای گفتن دارند و باید استان ما با این همه ظرفیت، در سایر حوزه ها نیز بدرخشند چرا که اراده ی خدا بر این است که ملت ایران برای ملل های عالم الگو باشد.

جشن پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس رقم خورد

سرهنگ مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه ناحیه سنندج نیز اظهار داشت: جشن پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس رقم خورد و حاصل دفاع مردم، گنجینه‌ای به نام دفاع مقدس را رقم زد.

وز گفت: هرآنچه در امنیت، آسایش، رشد علمی، سیاسی و رشد اقتصادی در جامعه ما اتفاق افتاده است حاصل مقاومت جوانان در برابر استکبار در دوران دفاع‌مقدس بوده است و امروز جمع شده‌ایم که به نقش جوانان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی بپردازیم.

وی تاکید کرد: مسیر حركت انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال آینده توسط رهبر معظم انقلاب تبیین شد و اكنون سند روشنی برای روشن شدن این مسیر در اختیار جوانان این مرزوبوم قرارگرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17614
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.