حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

ابراز نگرانی نماینده قروه و دهگلان از تصاحب امتیازات مسکن ملی توسط سودجویان و دلالان

  • کد خبر : 12369
  • 27 خرداد 1402 - 12:55
ابراز نگرانی نماینده قروه و دهگلان از تصاحب امتیازات مسکن ملی توسط سودجویان و دلالان
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از تصاحب امتیاز مسکن ملی به دلیل عدم تامین تسهیلات مورد نیاز و ناتوانی متقاصی در تامین آورده، توسط سودجویان و دلالان ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از قروه، پرویز اوسطی پیش از ظهر امروز و در مراسم افتتاح ۷۲ واحد از طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان قروه، عملکرد مجلس سیزدهم را در زمینه رفع مشکل مسکن خوب ارزیابی کرد و گفت: طرح ملی مسکن زمینه کار و تلاش مدیران را فراهم کرد.

به گفته وی باید این نهضت را به گونه ای پیش ببریم همه افراد فاقد مسکن، صاحب مسکن شوند.

وی یادآور شد: در فرآیندهای اجرایی و دستورالعملها مشکلاتی وجود دارد که کار را کند می کند و اگر در استان چنین موضوعی وجود دارد در کمیسیون عمران پیگیری و مرتفع شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: این طرح فرابخشی است و همه دستگاههای اجرایی باید با هم افزایی لازم پای کار بوده و تلاش ها مضاعف شود.

اوسطی با بیان اینکه پیش بینی زمین مورد نیاز برای همه متقاضیان فعلی و بعدی در دستور کار است، اظهار کرد: تامین مصالح مورد نیاز مسکن ملی در کشور با توجه به حجم زیاد این طرح، ضروری است تا با گرانی و کمبود مواجه نشویم.

وی تامین تسهیلات و افزایش آن تا ۵۵۰ میلیون تومان را قابل تقدیر دانست و گفت: نگرانی از این است که شبکه سودجویی و دلالی مسکن، امتیاز مسکن ملی را به دلیل عدم تامین تسهیلات مورد نیاز و ناتوانی متقاصی در تامین آورده،تصاحب کنند و قانون جایگاه خود را از دست بدهد.

طرح های مسکن ملی قروه بسیار مطلوب است

استاندار کردستان هم گفت: با توانمندی بنیاد مسکن و به کمک متقاصیان کار این ۷۲ واحد به پایان رسیده که جای قدردانی دارد.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: تدبیر تامین زمین برای ادامه این مسیر در قروه انجام شده و با تلاش و پیگیری فرماندار و نطارت معاونت عمرانی مشکلی در این زمینه در قروه نداریم.

وی با اشاره به اینکه ۷۱۲ متقاضی از سال ۹۸ باقی مانده بود که زمین آن تامین شده و برخی شروع به ساخت شده است، اضافه کرد: طرحهای قروه دارای کیفیت بسیار مطلوبی است که با طرحهای گذشته قابل مقایسه نیست.

استاندار کردستان تاکید کرد: حق مردم و تکلیف ماست که همه واحدهای مسکن ملی به این شیوه احداث شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12369
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.