حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

آموزش مهارت‌‌‌های کسب و کارهای خانگی به بیش از ۱۴۰۰ نفر از جوانان هلال‌احمر کردستان

  • کد خبر : 13785
  • 26 تیر 1402 - 9:01
آموزش مهارت‌‌‌های کسب و کارهای خانگی به بیش از ۱۴۰۰ نفر از جوانان هلال‌احمر کردستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان، گفت: ۱۴۱۵نفر از اعضای سازمان جوانان توسط باشگاه ملی کارآفرینی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آموزش کسب و کارهای خانگی می بینند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کُردتودی، پیام جلالی در این باره اظهار کرد: همایش آموزشی کسب و کارهای خانگی با حمایت سازمان جوانان و مشارکت کمیته‌ی امداد امام«ره» در سه منطقه کشور از ۲۴ تیرماه تا ۲۵ مردادماه در حال برگزار‌ی است.

وی افزود: دوره‌ی اول این همایش آموزشی از ۲۴ تا ۲۷ تیرماه با حضور ۴۵۰ نفر از دختران طرح یاس «یاران آسیب ستیز» و به میزبانی جمعیت استان اصفهان و با مشارکت جمعیت استان کردستان در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.

 دبیر ملی باشگاه کارآفرینی هلال‌احمر استان کردستان تصریح کرد: دور دوم همایش کسب و کارهای خانگی به میزبانی جمعیت هلال‌احمر کردستان از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور ۶۰۰ نفر از اعضای جوانان هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

جلالی خاطرنشان کرد: دوره‌ی سوم این همایش آموزشی، انگیزشی هم از ۲۱ تا ۲۴ مردادماه در اردوگاه مهر بندر انزلی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی، انگیزشی با مشارکت سازمان یونیسف، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، دانشگاه شریف و دانشگاه امیرکبیر برگزار شده و در یک فرایند تعریف شده توانمندی‌های اعضای دختر سازمان جوانان هلال‌احمر در حوزه کسب و کارهای خانگی سنجیده شده و تا ایجاد اشتغال به آنها آموزش داده شد.

دبیرخانه ملی باشگاه کارآفرینی جمعیت هلال‌احمر با هدف آموزش و راهبری جوانان در حوزه کارآفرینی و آموزش‌های ایجاد اشتغال از سال گذشته در استان کردستان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13785
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.