حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
گفتگوی کُردتودی با امام جمعه سنندج:

آمریکا و متحدانش بزرگترین تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر هستند

  • کد خبر : 12744
  • 05 تیر 1402 - 8:32
آمریکا و متحدانش بزرگترین تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر هستند
ماموستا فایق رستمی نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا و متحدانش بزرگترین تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر هستند.

ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهارداشت: امروز زمان آن رسیده است که تمام جهان اسلام با وحدت واقعی و عملی در مقابل دشمنان دین اسلام بایستند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی از ضرورت های جهان اسلام این است که مسلمانان که بخش اعظمی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند به خود بیایند، البته رسیدن به این مرحله نیازمند بینش مسلمین و دشمن شناسی آنان است.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود بیان داشت: اگر نگاهی به پرونده سیاه آمریکا داشته باشیم به خوبی متوجه جنایات این کشور در خاورمیانه می شویم که این است حقوق بشر آمریکایی!!.

وی ادامه داد: حقوق بشر آمریکایی به معنای فروش اسلحه در جهان و ایجاد درگیری در بین کشورهای دنیاست، لذا این جنایت ها که در پوشش حقوق بشر انجام می شود، باید به گوش جهانیان برسد.

ماموستا رستمی خاطر نشان کرد: آمریکا در حالی مدعی پایبندی به اجرای حقوق بشر در سطح جهان است که آشکارا نسبت به نقض گسترده حقوق بشر از سوی متحدان خود بی تفاوت بوده و حتی از اقدامات آنها، بی‌شرمانه حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و متحدانشان نهایت تلاش و کوشش خود را بر این گذاشتند که کشور ما را که در مقابل سیاست‌های خصمانه آنها ایستادگی کرده به زانو در بیاورند و به مردم القا کنند که نظام اسلامی ناکارآمد است و از پس حل مشکلات بر نمی‌آید. گفت: نسل کشی صهیونیست‌ها در فلسطین و نوار غزه را نمی‌بینند اما از کشورهای مدعی حقوق بشر صدایی بلند نمی‌شود.

ماموستا رستمی بیان داشت: این کشور با این همه جنایت و ظلم و طغیان و خیانت، حق ندارد از حقوق بشر حرف بزند. امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است که باید سران آن به علت این همه ظلم و تعدی، در دادگاه بین المللی محاکمه شوند و به سزای این همه گناه و طغیان خود برسند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12744
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.