حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکا به یک قدرت رو به افول تبدیل شده است

  • کد خبر : 2467
  • 13 آبان 1401 - 11:46
آمریکا به یک قدرت رو به افول تبدیل شده است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا به یک قدرت رو به افول تبدیل شده است و تلاش های مذبوحانه استکبار جهانی علیه ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار محمد باقر ذولقدر روز جمعه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در سنندج اظهار کرد: به یاد شهدای دانش آموز و شهدای یوم الله ۱۳ آبان سوگند یاد می کنیم در این روز بزرگ که از خون شهدا نمی گذریم.

وی افزود: ۱۳ آبان تجلی نقاط عطف در تاریخ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و نماد استقلال طلبی ملت ایران است.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: در ۱۳ آبان ۴۲ امام خمینی به لایحه کاپیتولاسیون اعتراض کردند و منجر به تبعید ایشان شد و در سال ۵۷ نیز دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: ۱۳ آبان سال ۵۸ نیز روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود و به ۲۵ سال سلطه آمریکا بر کشور پایان داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران دو هدف و یک مقصد را دنبال می کرد که مبارزه با استبداد داخلی و مبارزه با استکبار خارجی اهداف این قیام و تشکیل نظام جمهوری اسلامی مقصد این قیام بود.

سردار ذوالقدر افزود: این اهداف و مقصد برخواسته از یک شناخت دقیق و شعور عمیق ملت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما را از ۱۵۰ سلطه خارجی ها رها کرد و هویت و استقلال را به ملت ایران ارزانی داشت.

سردار ذوالقدر اظهار کرد: آمریکا با افول انگلیس اقدام به کودتای ۳۲ مرداد در ایران کرد و برای ۲۵ سال بر مقدرات ملت ایران از جمله توطئه های آمریکا بود.

وی خاطرنشان کرد: غارت ثروت مردم ایران، ایجاد شبکه مخوف ساواک و سرکوب مردم، تخریب فرهنگ ایرانی اسلامی از جمله توطئه های آمریکا در کشورمان بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دشمنی آمریکا پس از انقلاب هم ادامه یافت و هدفش براندازی نظام جمهوری اسلامی و بازگرداند تسلط خویش بر ایرانیان بود.

سردار ذوالقدر افزود::قطع رابطه سیاسی و اقتصادی و نظامی و عدم اجرای تعهدات به ملت ایران، برقراری شدیدترین تحریم ها از اولین روزهای انقلاب تاکنون، حمله نظامی مستقیم، تحریک و حمایت از رژیم بعث عراق، برنامه ریزی چند مرحله کودتا، پشتیبانی از گروهک های ضد انقلاب و تجزیه طلب، تلاش برای تجزیه بخش هایی از خاک ایران از جمله دیگر توطئه های آمریکا علیه مردم ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: شلیک به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس و به شهادت رساندن ۲۹۰ نفر از هموطنان ما، راه اندازی جنگ نرم رسانه ای علیه ملت ایران همگی با برنامه ریزی، حمایت و نقش آفرینی مستقیم آمریکا صورت گرفت که دلخراش تر از همه به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود.

سردار ذوالقدر اظهار کرد: ملت ایران در مقابل آمریکا و نظام سلطه با الهام از ارزش های دینی و تجربه تاریخی خود به جای تسلیم و سازش راه ایستادگی و مقاومت را برگزیده است.
وی افزود: برخی از انقلاب در مقابله با آمریکا تسلیم شدند و راه سازش را برگزیدند و نتیجه اش نابودی آن ها بود.

سردار ذوالقدر تصریح کرد::بدون شک ایستادگی و مقاومت هزینه داشته است و این ایستادگی ایران را قدرتمند و شکست ناپذیر کرده است و امروز به بزرگترین قدرت منطقه و یکی از قدرت های جهان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران به یک کشور پیشرفته تبدیل شده است و در بسیاری از شاخص ها دوستان و دشمنان را انگشت به دهان کرده است.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: استکبار جهانی حیثیت خود را در مقابل ملت ایران از دست داده است و به یک قدرت رو به افول تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در این چند هفته اخیر در ایران واقع شده بدون تردید آمریکا در آن نقش داشت و همین هم نشانه زوال و افول آمریکاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: این قدرت که رژیم ها را به براندازی تهدید می کرد امروز به زوال رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول چند هفته اول ۵۰۰ میلیون مطلب در فضای مجازی منتشر شد تا بر افکار ملت ایران تأثیر بگذارند و حوادث کوچک را بزرگنمایی کنند تا مردم را به اغتشاش و ناامنی سوق دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: باز هم از ملت ایران سیلی خورد و ملت ما دست رد به سینه دشمن زد و راه خود را از فتنه گران جدا کرد و امروز تنها شاهد شرارت تعدادی اراذل و اوباش هستیم که به زودی خاتمه پیدا می کنند و آرامش و امنیت به کشور باز خواهد آمد.

وی تصریح کرد: ملت ایران که برای نصرت دین الهی قیام کرده است و ایمان به خدا را سرلوحه کار خود قرار داده است بدون شک پیروز است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2467
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.