حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5

آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سقز برای تعطیلات تابستان

  • کد خبر : 12524
  • 30 خرداد 1402 - 9:42
آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سقز برای تعطیلات تابستان
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سقز برای خدمات‌دهی و پذیرایی از گردشگران در ایام تعطیلات تابستان ١٤٠٢ خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، منصور مهرزاد در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سقز ویژه تابستان ١٤٠٢ که با حضور فرماندار، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دیگر ادارات عضو ستاد خدمات سفر در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان سقز در تمام ایام سال همواره مقصد سفر بسیاری از هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه آمادگی و اجرای تمهیدات لازم درخصوص خدمات‌رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران ورودی به این شهرستان در ایام شروع پیک سفرهای تابستانه است.

او عنوان کرد: می‌بایست در این ایام با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در راستای خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به مسافران و گردشگران اقدامات لازم انجام شود.

مهرزاد در پایان سخنانش بر لزوم تنظیم تقویم رویدادها و جشنواره‌های فرهنگی در سطح استان و مشارکت همه ادارات ذیربط در برگزاری جشنواره‌های تخصصی تأکید کرد.

فرماندار شهرستان سقز هم در این جلسه گفت: اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان در تمام ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات با تعامل و مساعدت، خدمات بسیار خوبی را به مسافران و گردشگران ارائه داده‌اند.

جعفر توان اظهار کرد: این شهرستان به‌دلیل موقعیت استراتژیک آن به‌عنوان کریدور شمال غرب-جنوب شرق قابلیت فوق‌العاده‌ای برای جذب گردشگر دارد.

فرماندار سقز بر ضرورت توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سقز تاکید کرد و افزود: زمینه بسیار مساعدی برای رونق و توسعه اقامتگاه های بوم‌گردی در این شهرستان وجود دارد.

او یادآور بود: با سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از این ظرفیت در روستاها می‌توان به رونق اقتصادی و ایجاد در‌آمد پایدار در منطقه امیدوار بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سقز هم بیان کرد: مکاتبات و رایزنی‌های لازم با کمیته‌های ده‌گانه ستاد برای شیفت‌بندی نانوایی‌ها و اهتمام در تهیه نان و اقلام موردنیاز عمومی، تسریع در اسکان گردشگران، نظافت مداوم پارک‌ها و‌ خدمات‌رسانی به مسافران انجام ‌شده است.

صلاح نصرالهی گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل میان اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، خدمات‌رسانی مطلوبی را به شهروندان و مهمانان ورودی به شهرستان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12524
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.