حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان:

آغاز طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار در کردستان

  • کد خبر : 4000
  • 26 آذر 1401 - 7:35
آغاز طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار در کردستان
طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار، اصناف و محصولات پرمصرف ویژه شب یلدا از امروز در کُردستان آغاز می‌شود و تا ۲ دی ماه ادامه دارد.

فرزاد سردارزاده رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه شب یلدا تقاضا برای برخی اقلام از جمله انواع میوه نظیر هندوانه، انواع آجیل و شیرینی افزایش می‌‌یابد، این اداره‌کل در نظر دارد با هدف ایجاد آرامش روانی در شهروندان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با سوء استفاده‌های احتمالی برخی افراد سودجو، اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۶ تا ۳۰ آذر ماه به مدت ۵ روز کند.

وی افزود: دراین طرح بازرسین اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان کردستان در دو نوبت صبح و عصر بازار استان را رصد می‌کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: در این طرح اقلام مذکور از حیث موجودی، قیمت و نحوه عرضه مورد رصد قرار می‌گیرد و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌شود.

سردارزاده یادآور شد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها توسط افراد سودجو است.

وی از مردم استان کردستان در خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و سایر تخلفات صنفی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ به ستاد خبری اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اطلاع دهند تا بازرسان این اداره‌کل در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4000
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.