حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
استاندار کردستان:

آزادسازی ۳۵۷ زندانی با حضور رئیس سازمان بسیج در کردستان/توزیع ۹۵ سری جهیزیه در استان

  • کد خبر : 1307
  • 06 مهر 1401 - 14:18
آزادسازی ۳۵۷ زندانی با حضور رئیس سازمان بسیج در کردستان/توزیع ۹۵ سری جهیزیه در استان
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفن، ضمن توزیع 95 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند، 357 زندانی جرائم غیرعمد در کردستان آزاد شدند

به گزارش خبرنگار کردتودی, سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم نهضت کمک مومنانه که با حضور رئیس سازمان بسیج و مسولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز ۶ و ۵۰۰ جفت کفش، یک هزار و ۴۰۰ بسته کیف و لوازم‌التحریر و ۹۵ سری جهیزیه بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

وی افزود: همچنین ۳۵۷ زندانی جرائم غیرعمد و یا کم‌خطر با مشارکت دادگستری، سازمان زندان‌ها و ستاد دیه و خیرین استان آزاد خواهند شد.

سردار حسینی به دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه بیت‌المقدس در کردستان اشاره کرد و گفت: تنش آبی در ۱۶۹ روستای استان با ۵۷۹ میلیارد تومان در قالب جهاد آبرسانی برطرف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح قرار است در یک بازه ۳۰ ماهه به اتمام برسد.

کردستانی‌ها صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم کردستان با حضور باشکوه در راهپیمایی امت رسول‌الله، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

سردار غلام رضا سلیمانی در ادامه اظهار داشت: سنندج پایتخت پیشمرگان مسلمان کرد است، پیشمرگانی که سهم بزرگی در امنیت کشور دارند هر چند که کمتر به این سهم اشاره شده است.

وی افزود: مردم سالاری اسلامی یک مفهوم جدید بود که با ابداع امام راحل و با انتخاب ملت بزرگ ایران در عصر حاضر رقم خورد.

سردار سلیمانی بیان داشت: پیاده سازی اهداف انقلاب اسلامی در گام دوم جزو اهدافی است که رهبر انقلاب از آن به عنوان تحقق دولت مردمی نام بردند.

رئیس بسیج مستضعفین عنوان داشت: کمک مومنانه یکی از آن نرم افزارهای ملت ایران اسلامی است که در برابر چشمان جهان ملت ایران در عملیاتی نمودن آن همت گمارد و به عنوان یک فرهنگ سازی و جاری اجرایی شد و بنا نیست تا زمانی که نیازمندی وجود دارد و تا زمانی که دانش آموز نیازمند لوازم التحریر وجود دارد بنا نیست این مسیر تعطیل شود.

حضور سپاه هم در دوران دفاع مقدس و هم در محرومیت زدایی های کنونی حضوری ارزشمند بوده

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در ادامه اظهار داشت: سپاه و شجره طیبه بسیج در طول بیش از ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی نشان داده که به حق، نهادی مردمی و انقلابی است و به لطف خدا و با رشادت عزیزانی که در این نهاد خدمت می کنند آنچه را که مدنظر امام راحل بوده انجام داده اند.

وی گفت: حضور سپاه هم در دوران دفاع مقدس و هم در محرومیت زدایی های کنونی حضوری ارزشمند بوده و در هر جا سپاه حضور داشته اثرگذار بوده اند.

وی ادامه داد: بیش از ۲۳ دوره است که کمک های مومنانه توسط سپاه بیت المقدس کردستان اجرا می شود و از انسجام و هماهنگی و برادری که بین مجموعه نهادهای استان وجود دارد بهره مند هستیم که مایه تقدیر و تشکر است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1307
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.