حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
در گفتگو با مدیرکل منابع طبیعی کردستان مطرح شد؛

آخرین وضعیت واگذاری زمین‌های هفت‌آسیاب به کارکنان جهاد سازندگی

  • کد خبر : 23737
  • 08 آذر 1402 - 12:06
آخرین وضعیت واگذاری زمین‌های هفت‌آسیاب به کارکنان جهاد سازندگی
مدیرکل منابع طبیعی کردستان از اجرای معوض زمین‌های هفت‌آسیاب با زمین مناسب برای متقاضیان آن خبر داد و گفت: شخص استاندار به این مسئله ورود کرده‌اند و تا پایان سال این موضوع تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، پیش از ظهر امروز در مقابل استانداری کردستان، تعدادی از شهروندان در اعتراض به عدم واگذاری زمین‌های تعاونی مسکن در منطقه هفت آسیاب تجمع نمودند که در همین رابطه خبرنگار ما به بررسی موضوع پرداخت.

 

بر اساس این گزارش در سال ۱۳۷۶ و به دستور وزیر وقت جهاد سازندگی در طرح سنگرسازان بی سنگر، زمین‌های محدوده هفت آسیاب که متعلق به منابع طبیعی بوده است در اختیار کارکنان جهاد سازندگی قرار گرفته است که تاکنون نیز این طرح به نتیجه نرسیده و متقاضیان همچنان در انتظار واگذاری این طرح هستند.

 

در همین رابطه بهزاد شریفی پور مدیرکل منابع طبیعی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص عنوان داشت: در سال ۷۶ در طرح سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی یک قطعه زمین در چمن‌ میرزا‌ زمان و هفت آسیاب به کارکنان جهاد سازندگی واگذار شده، که از آن زمان تاکنون یک سری مشکلات دامن‌گیر آن بوده است.

 

وی با بیان اینکه اراضی هفت آسیاب با تمام مشکلاتش، امروز در محدوده و حریم شهر واقع شده است و طرح تفضیلی راه و شهرسازی را در برگرفته افزود: قرار بر این است در مجاری قانونی معوض در مکانی دیگر به تعاونی هفت آسیاب واگذار شود.

 

وی گفت: متاسفانه بسیاری از این افراد که زمین به آنان تعلق گرفته است نسبت به مساحت واگذار شده اعتراض داشته که در این مورد خود شخص استاندار ورود پیدا کرده است تا این مشکل برطرف شود.

 

 

شریفی پور در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در مهرماه امسال، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و معاونت عمرانی تا آخر سال این مورد تعیین تکلیف شده و بلا تکلیفی متقاضیان نیز مشخص گردد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23737
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.