حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
بازدید میدانی استاندار کردستان از مرز باشماق؛

آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زوار توسط استاندار کردستان مورد ارزیابی قرار گرفت

  • کد خبر : 16198
  • 12 شهریور 1402 - 9:31
آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زوار توسط استاندار کردستان مورد ارزیابی قرار گرفت
استاندار کردستان با حضور در مرز باشماق از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زوار، بازدید و بر تسهیل تردد و میزبانی از زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در بازدید میدانی از پایانه مرزی باشماق مریوان، ضمن گفتگو با زائرین در مرز باشماق و پاسخ به مطالبات آنان اظهار داشت: با توجه به امکاناتی که در مرز فراهم شده خوشبختانه زائرین در آرامش و سهولت تردد می‌کنند.

زارعی کوشا در ادامه با اشاره به اجرای فاز توسعه مرز باشماق مریوان گفت: روکش آسفالت تمام مسیر مریوان به باشماق برای تسهیل حرکت خودرو‌ها ضروری است.

وی افزود: امیدواریم زائرین عزیزی که هنوز حرکت نکرده‌اند به اطمینان خاطر مرز باشماق را به عنوان نقطه عزیمت و تشرف خود به عتبات عالیات انتخاب کنند.

استاندار با بیان اینکه طی بازدید از پایانه مرزی باشماق نقصی مشاهده نمی‌شود افزود: امسال شرایط بسیار خوبی جهت رفاه حال زائران با بهترین کیفیت در خدمت‌رسانی در این مرز فراهم است.

زارعی کوشا دقت لازم زوار در برگشت از مرز را مهم عنوان کرد و گفت: زائران از پایانه مسافربری کاظمین با سرویس‌های کد گزاری شده به باشماق برگردند می‌شودند تا متحمل هزینه‌های گزافی نشوند.

وی با اشاره به اوج استقبال از زائران و برنامه ریزی‌های منظم افزود: رضایتمندی زوار در گفتگو با آن‌ها گویای این ادعا است.

زارعی کوشا از فرماندار مریوان، اعضای ستاد اربعین، کمیته‌های مختلف، همه دستگاه‌ها و رسانه‌های استان که در انعکاس بسیار خوب اخبار در این حرکت عظیم نقش خوبی ایفا کردند قدردانی کرد و یادآور شد: معتقدیم مرز باشماق به عنوان مسیر تردد زوار امام حسین (ع) تبدیل به یکی از ارکان توسعه استان شده و در سالیان آتی شاهد اتفاقات بزرگی برای مریوان و کردستان خواهیم بود.

استاندار کردستان در بازدید میدانی از پایگاه مستقر هلال احمر نیز گفت: اقدامات خوبی برای استقرار این پایگاه‌ها جهت خدمات به زائران صورت گرفته و امکانات لازم در این مکان‌ها مهیا است.

در ادامه استاندار کردستان از روند بهسازی آسفالت مسیر مریوان، موکب‌های و بیمارستان‌های مستقر در مرز نیز بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16198
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.