حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

عصبانیت دشمن از اهتزار پرچم ایران در رقابت‌های جهانی

  • کد خبر : 27988
  • 15 بهمن 1402 - 19:35
عصبانیت دشمن از اهتزار پرچم ایران در رقابت‌های جهانی
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز دشمن از اینکه پرچم جمهوری اسلامی در هر جای عالم به اهتزاز دربیاید عصبانی است که نمونه آن را روز گذشته و مسابقه فوتبال بین ایران و ژاپن دیدیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس عصر امروز در آئین تجلیل از مدال‌آوران، مربیان و داوران کردستانی در عرصه‌های جهانی، آسیایی و بین‌المللی و استعدادهای برتر ورزش کشور که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد اظهار داشت: استان ما در همه صحنه های ورزشی حضور داشته و کردستان نمونه و برتر است.

وی ادامه داد: امروز دشمن از اینکه پرچم جمهوری اسلامی در هر جای عالم به اهتزاز دربیاید عصبانی است که نمونه آن را روز گذشته و مسابقه فوتبال بین ایران و ژاپن دیدیم.

وی تاکید کرد: مطمئن باشید کسانی که از صحنه رقابت باید کنار بروند و در همه مسائل در مقابل عظمت جمهوری اسلامی و ملت ایران ذلیلانه بایستند، آمریکا و دنیای استکبار است و ما حتما سرفراز خواهیم بود.

استان کردستان سرشار از استعداد و توانمندی و خودباوری است

استاندار کردستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: جامعه ورزشی بخشی از هویت ما را تشکیل می‌دهد و ورزشکاران ما فقط بر سکوی ورزشی خود قرار نمی‌گیرند بلکه نمایندگان مردمی هستند که برای اینکه روی پای خود بایستند و هویت ایرانی و اسلامی خود را حفظ کنند بیش از دویست هزار فرزند رشید خود را فدا کردند.

وی گفت: دشمنان انسجام ملی ما را نشانه رفته‌اند و در همین سال گذشته دیدیم که دشمن چگونه عرصه را بر ورزشکاران ما تنگ کردند تا هویت ما را تحقیر کنند.

وی افزود: اگر رسانه های وابسته به استکبار را مرور کنیم می‌بينيم که مجری که سالها در رسانه های داخلی ایران کار می کرد امروز در خدمت ضد انقلاب قرار گرفته و در اوج بی سوادی و ناآگاهی کشور و ملت خود را تحقیر می‌کند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: استان کردستان سرشار از استعداد و توانمندی و خودباوری است و ما مسئولین به عنوان خادمان مردم وظیفه داریم فضا و زمینه را برای رشد این استعدادهای ارزشمند فراهم کنیم تا به شکوفایی برسند.

خاصیت ورزش، جمع شدن در کنار هم است

در ادامه حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: اگر ورزشکاران و مسئولان حوزه ورزش و دیگر دستگاه‌های مرتبط، کنار هم و ارتباط خوب داشته باشند، شاهد موفقیت در این عرصه خواهیم بود.

وی بر لزوم توجه به ورزشکاران در کنار اهمیت به ادبا، عرفا و هنرمندان تاکید کرد و افزود: حوزه ورزش در جامعه بسیار مهم است و باید همواره مورد حمایت مسئولان باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه خاصیت ورزش دور هم جمع شدن است گفت: اتفاقی که در بازی دیروز ایران و ژاپن افتاد، بسیار زیبا بود و نمونه‌ای از یک همدلی و تعامل بین ورزشکاران و مربیان است.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: آماده ارتباط و دیدار بیشتر با همه هیات های ورزشی به صورت نوبتی و زمان‌دار و پیگیری مشکلات آنان هستم.

وی نقش ورزش را در کاهش خطاهای انسانی و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست و گفت: اماکن ورزشی زیادی را در سطح استان از نزدیک دیده‌ام و باید برای رفع مشکلات هیات‌ها همه مسئولان کمک کنند.

کسب ۶۳۰ مدال طلا، نقره و برنز در عرصه های مختلف ملی و بین‌المللی

غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه افزود: در طول سالیان گذشته تا به امروز، ورزشکاران کردستانی در صحنههای بین‌المللی و آسیایی نقش ‌آفرینی کرده و دل مردم را روشن و نام ایران و ایرانی را خوش درخشاندند.

وی گفت: برای لحظه‌ای که سرود ملی در خاک بیگانه طنین‌انداز شود یک ورزشکار ایرانی تمام تلاش خود را به سرانجام رسانده است که این یکی از افتخارات ما است.

غلام ویسی گفت: ورزش استان کردستان با ۴۰۹ هیئت استانی و شهرستانی با ۶۷ هزار ورزشکار سازمان یافته تا به حال توانسته‌اند ۶۳۰ مدال رنگی، طلا و نقره و برنز در ورزش های انفرادی ،۳۷ مدال رنگی در میدان های بین‌المللی و کسب ۴۹ رتبه اول تا سوم در رقابت‌های مختلف تیمی را کسب افتخار کنند.

در پایان این مراسم از ورزشکاران و داوران موفق در سطح استان کردستان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27988
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.