حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
0
مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان:

۱۱ مرکز رفاهی در کردستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

  • کد خبر : 30644
  • 29 اسفند 1402 - 13:57
۱۱ مرکز رفاهی در کردستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در سطح استان ۱۱ مرکز رفاهی نیز وجود دارد که با دارا بودن ۵۰۳ تخت، آن‌ مراکز نیز جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، هاشم ناظمی‌جلال در حاشیه بازدید از اسکان فرهنگیان استان کردستان با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور، آموزش و پرورش کردستان نیز از روز بیست و هشتم اسفندماه اقدام به پذیرش فرهنگیان و مسافران نوروزی نموده است، گفت: آمادگی کامل داریم تا با ارائه خدمات مطلوب در خدمت فرهنگیان عزیز و مسافران نوروزی باشیم.

وی با اعلام این خبر، اظهار داشت: در استان کردستان، ۶۱۹ اتاق در قالب ۷۹ مدرسه جهت اسکان نوروزی فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان‌ افزود: از این تعداد ۱۳۴ اتاق در سطح ویژه، ۳۶۸ اتاق در سطح الف و ۱۱۷ اتاق در سطح ب به مسافران نوروزی ارائه خدمت خواهند داشت.

هاشم ناظمی‌جلال خاطرنشان کرد: در سطح استان ۱۱ مرکز رفاهی نیز وجود دارد که با دارا بودن ۵۰۳ تخت، آن‌ مراکز نیز جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند.

وی در ادامه به قابلیت رزرو اینترنتی اتاق ها اشاره و تصریح کرد: امسال اغلب اتاق ها قابلیت رزرو اینترنتی دارد که فرهنگیان ارجمند از ۲۰ اسفندماه نسبت به رزرو از طریق آدرس eskan.medu.ir اقدام نموده اند.

همچنین در این بازدید صلاح الدین مفیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج نیز با اعلام اینکه از ماه‌های گذشته، مقدمات تعیین مدارس و تمهید مقدمات برپایی ستاد اسکان در این ناحیه فراهم شده است، گفت: برای استقبال از مسافران نوروزی در این ناحیه آمادگی کامل داریم.

مفیدی افزود: ۷۲ اتاق در قالب ۹ مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، برای اسکان فرهنگیان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30644
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.