حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
پشت پرده سناریوهای سوخت؛

یک‌کلاغ و چهل‌کلاغ شایعات فضای مجازی این بار دامن بنزین را گرفت!

  • کد خبر : 20128
  • 04 آبان 1402 - 11:40
یک‌کلاغ و چهل‌کلاغ شایعات فضای مجازی این بار دامن بنزین را گرفت!
این روزها بازار شایعات در خصوص شلوغی پمپ بنزین حسابی داغ است، شایعاتی از قبیل خرابی نازل جایگاه‌های سوخت تا کاهش سهمیه پمپ بنزینها و گرانی سوخت!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، این روزها بازار شایعات در خصوص شلوغی پمپ بنزین حسابی داغ است، شایعاتی از قبیل خرابی نازل جایگاه‌های سوخت تا کاهش سهمیه پمپ بنزینها و گرانی سوخت!

و این برآن شد تا گذری به جایگاه‌های سوخت در شهر سنندج داشته باشیم اما صف‌های عرضه سوخت روان است و خبری از شلوغی نیست و به راحتی بنزین درجایگاه‌های سوخت وجود دارد.

جهانبخش نوکانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: تمام جایگاه‌های سوخت در استان کردستان فعال است و از مردم خواهشمندیم که به شایعات هیچ توجهی نداشته باشند.

وی گفت: بنزین به اندازه کافی در تمام جایگاه های سوخت وجود دارد و یک کلاغ و چهل کلاغ کردن برخی از مردم را به جایگاه‌های عرضه سوخت کشانده بود.

وی با بیان اینکه هیچ افزایش قیمت بنزینی در سال ۱۴۰۲ وجود ندارد افزود: سوخت‌گیری خارج از نیاز، به ظاهر باعث ایجاد ترافیک در جایگاه‌های سوخت‌گیری منجر شده بود اما جایگاه‌های عرضه، بدون وقفه و به صورت عادی با رشد مراجعات مردمی، به عرضه سوخت ادامه می‌دهند.

نوکانی خاطر نشان کرد: تعطیلی برخی جایگاه‌ها به‌خاطر تعویض شیفت یا به‌روزرسانی جایگاه است که در حد چند دقیقه زمان می‌برد و به سرعت برطرف می‌شود، لذا عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به‌صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود و هیچ‌گونه برنامه تعطیلی در روز‌های آینده نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: از مردم تقاضا می‌کنیم در کمال آرامش و بدون نگرانی، طبق روال معمول در طول مدت شبانه‌روز اقدام به سوخت‌گیری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20128
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.