حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

کلید واژه «جهاد تبیین» تنها راه مقابله با هجمه های دشمنان است

  • کد خبر : 3090
  • 03 آذر 1401 - 9:07
کلید واژه «جهاد تبیین» تنها راه مقابله با هجمه های دشمنان است
زارعی کوشا گفت: امروز ما نیازمند تبیین هستیم تا دشمن در این جنگ  ترکیبی و رسانی نتواند به آن اهداف خود برسد و کلید واژه جهاد تبیین تنها راه مقابله با هجمه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، استاندار کردستان صبح امروز در مراسم عطر افشانی گلزار شهدا که به مناسبت هفته بسیج در بهشت محمدی سنندج برگزار شد اظهار داشت: حضور ما در گلزار شهدا و در آرامگاه بزرگ مردان دوره معاصر، که کاری بزرگ و ماندگار را در تاریخ این کشور ثبت و ضبط کردند نه برای یادآوری، بلکه برای تمدید روحیه و انگیزه و مدد گرفتن از ارواح بلند شهیدان است.

 

زارعی کوشا بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که مرهون و مدیون خون های پاک و به ناحق ریخته ی این شهیدان است در اوج مسیر خود و در نزدیکی به قله های نهایی هدف بزرگ شهدا و ملت ایران برای آن به پا خواستند مورد  هجمه، حسد و تهاجم همه جانبه و ترکیبی دشمنان و ایادی و مزدوران و فریب خوردگان رمالان رسانه ای عصر امروز ما هستند .

 

وی گفت: در این ایامی که ما با آن مواجه هستیم اشاره به یک  فرمایش مقام معظم رهبری کافی است که فرمودند: فرق این دوره از اغتشاشات و دشمنی ها با دورهای قبل  این است که  دشمن در دوره های گذشته اگر روی نقاط ضعف ما حمله می کردند امروز روی نقاط قوت ما هجوم آورده است که یک نمونه از این قوت ها شخصیت های بزرگی است که می بایست تا دنیا دنیا است افتخار ما ایرانیان و جهان اسلام باشد.

 

زارعی کوشا بیان داشت: دشمن به این دلیل که این گوهرها و ستارهای درخشان را به زعم باطل خود مخدوش کند و نگاه نسل نو را به این  مشعل های فروزان آنگونه که خود میخواهد شکل دهد مورد هدف و هجمه قرار داده است شخصیتهای بزرگی که نمونه آنها شهید پر افتخار حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی گفت: این شخصیت تاریخی و این مشعل فروزان تا وقتی که زنده بود دشمن از او هراس داشت و امروز دشمن از عکس و تصویر او نیز هراسان است.

 

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروز ما نیازمند تبیین هستیم تا دشمن در این جنگ ترکیبی و رسانه ای نتواند به آن اهداف خود برسد افزود: باید روی کلید واژه جهاد تبیین کار کنیم و آنچه را که مقام معظم رهبری به درستی  ماه ها قبل از این هجمه ها بر آن به عنوان یک فریضه تاکید فرمودند را برای روشنگری اذهان کار ببریم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=3090
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.